Blog - Zákaznická podpora v zahraničí

Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...

Webinář: Jak na zákaznickou podporu v zahraničí

Jak nastavit a automatizovat zákaznickou podporu eshopu v zahraničí, aby byla úspěšná? Jak mám vybrat ten správný systém pro poskytování zákaznické podpory? A je lepší inhouse řešení nebo outsourcing? To vše se dozvíte ze záznamu webináře, který jsme pro vás připravili ve spolupráci se SupportBoxem.

Přečíst článek

Expanze e-shopu do Dánska: Co byste měli vědět

Země hygge, designu a dynamického e‑commerce trhu

 

Dánsko je známé pro svou vysokou míru digitalizace a hlavně velkou oblibu obyvatel v online nakupování. V e‑shopech nakupuje 88 % obyvatel země. Dánsko se tak stává lídrem e‑commerce v Evropě. Vstupovat na dánský e‑commerce trh proto představuje strategický krok a skvělou příležitost k růstu. Poradíme vám, jak postupovat a na co se zaměřit při expanzi e‑shopu do Dánska.

Přečíst článek

Expanze e‑shopu do Španělska: Co byste měli vědět

Objevte potenciál španělského ecommerce trhu a rozšiřte své podnikání.
 

Španělsko. To není jen flamenco a tapas. Je to především země s rostoucím ecommerce trhem a tím i značnou příležitostí pro úspěšnou expanzi českých nebo slovenských eshopů právě do této země.

Přečíst článek

Klíčová pravidla pro úspěšnou zákaznickou podporu v zahraničí

V společném článku s naším partnerem SupportBox jsme se zaměřili na význam zákaznické podpory při expanzi a na to, jakým způsobem může pozitivně ovlivnit váš úspěch na nových trzích. V třech důležitých krocích jsme shrnuli vše potřebné, co je o zákaznické podpoře při expanzi do zahraničí nutné znát.

Přečíst článek

Proč outsourcovat zákaznickou podporu

Představte si, že zákaznická podpora je jako komplikovaná skládačka, ale bez návodu a s tisíci malými dílky, z nichž každý mluví jiným jazykem. Když se ocitnete v této situaci, jednoduché řešení se může zdát jako zázrak: outsourcovaní zákaznické podpory od těch, kdo znají každý krok této náročné hry. Chcete‑li vyřešit tuto složitou hlavolamovou hru, nemusíte být superhrdinové. Stačí mít na své straně tým odborníků, kteří rozumí zákaznické podpoře ve všech jejích podobách. Outsourcovaní může být klíčem k úspěchu ve světě, kde hranice neexistují a kde jsou spokojení zákazníci tou největší odměnou.

Přečíst článek

Expanze do Německa: Klíčové informace, které byste měli vědět

Německý trh, největší v EU, láká eshopy svou robustní ekonomikou a více než 80 miliony obyvatel. Ale zájem o německé zákazníky vyžaduje víc než jen překlad webových stránek. S vysokými nároky na kvalitu a služby je klíčová pečlivá příprava a pochopení místních specifik. Bez správného plánování může být vstup na tento konkurenční trh riskantní. V následujícím článku prozkoumáme, jak se na tuto expanzi co nejlépe připravit.

Přečíst článek

Zákaznická podpora jako podmínka úspěšné expanze e‑shopu do zahraničí

Uvažujete nad nastavením zákaznické podpory tak, aby podporovala rozvoj vašeho eshopu v zahraničí? Jak moc je zákaznická podpora při expanzi eshopu důležitá? A co musí zákaznická podpora obsahovat, aby byla efektivní? Odpovědi na tyto otázky najdete v našem novém článku.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Nástroje a služby, které potřebujete pro úspěšnou expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí

Uvažujete o expanzi vašeho eshopu do zahraničí? Pak si jistě lámete hlavu s tím, do které země zamířit, co vše bude nutné zařídit a jak uspět proti tamní konkurenci.

 

Poradíme vám, jaké nástroje a služby se vám při vaší cestě na nové trhy v zahraničí mohou hodit.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Jak získat maďarské nebo německé telefonní číslo

Plánujete se svým e‑shopem expandovat do zahraničí a chcete úspěch podpořit kvalitní zákaznickou podporou? Pak asi uvažujete o zákaznické lince dostupné na lokálním telefonním čísle. Aby na zákazníky eshopu v dané zemi působila důvěryhodně a nebáli se na ni volat.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Výběr správných osob do týmu zahraniční zákaznické podpory

Máte e-shop a dospěli jste k rozhodnutí, že „český rybník“ už pro vás není dostačující? Přečtěte si, na co je třeba dávat pozor při hledání osob pro poskytování zákaznické podpory, a také to, proč je v tomto případě tak důležité mít „správného člověka na správném místě“.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Případové studie

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Zavolejte nám

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Napište nám e‑mail

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí