Zákaznická podpora v zahraničí
Chcete zajistit úspěch vašeho e-shopu v zahraničí? Pak je kvalitní zákaznická podpora provozovaná v lokálním jazyce absolutní nutností. Možnost zavolat na lokální telefonní číslo a napsat dotaz v místním jazyce rapidně zvyšuje důvěryhodnost e-shopu v očích zákazníků. Profesionální zákaznická podpora NK Expand je určená pro e-shopy expandující do zahraničí.
Profesionální zákaznická podpora NK Expand
Pokud to s online prodejem v zahraničí myslíte vážně, určitě víte, že kvalitní zákaznická linka je jeho klíčovým prvkem. Zákazníci v ČR i zahraničí oceňují možnost kontaktovat e-shop na lokálním telefonním čísle. Dotazy chtějí pokládat ve svém mateřském jazyce a očekávají, že odpověď ve stejném jazyce dostanou i nazpět. E‑shop pak na ně působí, jako by jej provozovala přímo lokální firma se sídlem v dané zemi. Otázky se nejčastěji týkají dostupnosti nebo původu zboží, možností doručení zboží a provedení platby nebo termínu doručení.
Zákaznická linka v lokálním jazyce boří jednu z hlavních překážek expanze a je základním předpokladem úspěchu e-shopu v dané zemi.
Nastavení a spuštění zákaznické podpory
Před spuštěním zákaznické linky vždy dbáme na důkladné zaškolení operátorů z pohledu produktové nabídky e-shopu, sezónnosti produktů, ovládání systému pro evidenci objednávek, obvyklých specifických požadavků zákazníků atp. Díky pečlivé přípravě a zaškolení funguje zákaznická podpora NK Expand téměř autonomně. Po zaškolení pouze jen asi 5‒10 % dotazů eskalujeme na provozovatele e-shopu.
Zákaznická podpora NK Expand:
- e-mailová zákaznická podpora (dotazy z e-mailu, poznámky u objednávek)
- komunikace na sociálních sítích (komentáře pod příspěvky na sociálních sítích, zprávy obdržené přes Messenger aj.)
- telefonická zákaznická linka (dotazy k charakteru prodávaných výrobků, způsobu doručení a provedení platby, procesu vrácení zboží aj.)
- live chat zákaznická komunikace

Dotazy zpracováváme okamžitě nebo v několika dávkách denně tak, aby byli zákazníci e-shopu s rychlostí odpovědí spokojeni a nákup neodkládali.
Kontaktujte nás. Provedeme analýzu vašich potřeb, podíváme se na vaši produktovou nabídku a nastavíme s vámi proces zákaznické podpory tak, aby v dané zemi a jazyce fungoval co nejlépe. Intenzita dotazů se v jednotlivých zemích významně liší. Například zákazníci v Polsku používají telefonickou podporu mnohem méně než například zákazníci v Bulharsku. Je dobré na to pamatovat. Ať neplatíte za něco, co vaši zákazníci nakonec ani neocení.
Přidaná hodnota zákaznické podpory NK Expand
- váš e-shop získá funkční zákaznickou podporu v dané zemi a jazyce
- získáte konkurenční výhodu oproti e-shopům bez zákaznické podpory nebo s podporou pouze v angličtině
- dozvíte se, co vaši zákazníci chtějí, po čem touží
- zvýšíte si konverzní poměr návštěva e-shopu/objednávka
- získáte nové zákazníky

ZÁKAZNICKOU PODPORU PRO VÁS ZAJISTÍME V TĚCHTO ZEMÍCH
DALŠÍ SLUŽBY PRO VAŠI EXPANZI DO ZAHRANIČÍ
KOMU UŽ JSME PŘI EXPANZI DO ZAHRANIČÍ POMOHLI
Případové studie

Zavolejte nám

Napište nám e‑mail
