Jak na spolehlivou logistiku v zahraničí? Poradí Vám Fulfillment by FHB Group

Zabezpečení logistiky představuje při expanzi eshopu do zahraničí výzvu. Zajistit kapacity skladových prostor, disponovat potřebnými technologiemi a nasmlouvat dopravce si ne každý eshop může dovolit. Velké i malé eshopy však logistiku outsourcují u fulfillment společností, jako je Fulfillment by FHB Group, se kterou v NK Expand navazujeme partnerství.

Outsourcing logistiky vašeho e-shopu je jedním ze způsobů, jak zajistit spokojenost vašich zahraničních zákazníků a jak získat čas k rozvoji svého podnikání. Specializované fulfillmentové společnosti nabízí komplexní služby logistiky s využitím nejmodernějších technologií, efektivním managementem dobírek a vratek a denních dopravních linek.

 

Rastislav Tinák, PR a marketingový manažer největší 3PL (Third-Party-Logistics) ve střední Evropě, nám prozradil, proč se e-shopům vyplatí logistiku do zahraničí outsourcovat právě u Fulfillment by FHB Group.

Spokojenost s doručením zlepšuje pověst vašeho e-shopu

Pozitivní zkušenost s doručováním zásilek je jedním z nejdůležitějších motivů pro návrat zákazníků do vašeho e‑shopu. V opačném případě stačí málo a zákazník je nekompromisní: nejenže přejde ke konkurenci, ale navíc může napsat negativní recenzi, která eshopu zasadí tvrdou ránu. Řešení logistiky se tak stává časově i finančně nákladnou záležitostí, kde je nutné vychytat každý detail. Tím ale ztrácíte čas potřebný k dalšímu rozvoji podnikání. Proto je často nejlepším řešením sáhnout po outsourcingu logistiky.

„Fulfillment by FHB Group poskytuje eshopům komplexní řešení logistiky tak, abychom budovali jejich dobré jméno právě tím, že jsou jejich zákazníci s doručením zboží maximálně spokojeni,“ přibližuje Rastislav Tinák. „Pokud se eshop rozhodne outsourcovat logistiku u Fulfillment by FHB Group, získává tím obrovskou konkurenční výhodu v podobě rychlého a kvalitního doručování zboží. Spokojení zákazníci následně vedou k pozitivním referencím, díky kterým se eshopu v zahraničí buduje dobré jméno.“

Všechny služby v komplexním balíčku

Outsourcing logistiky u FHB Group znamená komplexní balíček služeb od uskladnění zboží až po pickování, zabalení a samotné doručení. „Lokalita našich skladů v zemích střední Evropy představuje ideální základnu pro doručování zboží do celého světa. Výhodnou lokalitou spolu s dlhoročným působením na trhu zabezpečujeme rychlé a bezproblémové doručení na denních linkách do 220 zemí světa,“ vysvětluje Rastislav Tinák.

Většinu klientů FHB Group tvoří střední i velké e-shopy. Služby jsou tedy vhodné (nejen) pro každý eshop, který expanduje do zahraničí a poptává řešení logistiky. Vzhledem k vybavenosti skladů (možnost skladovat zboží buď v boxech nebo na paletách v závislosti na jeho velikosti) a dispozici mnoha velikostí vozidel dopravních linek mohou k Fulfillment by FHB Group outsourcovat logistiku e‑shopy prodávající zboží od malých komponent až po větší produkty; zde jmenujme například jízdní kola. Další výhodou je automatizace veškerých procesů a nejmodernější balící linka. Tu provází i vlastní informační systém Kika, který řídí skladování, expedici, dopravu či mnoho dalších procesů. I díky tomu nepředstavuje doručení zboží do 24 hodin od přijetí objednávky žádný problém.

 

„Lokalita našich skladů v zemích střední Evropy představuje ideální základnu pro doručování zboží do celého světa. Výhodnou lokalitou spolu s dlouhoročním působením na trhu zabezpečujeme rychlé a bezproblémové doručení na denních linkách do 220 zemí světa,“ vysvětluje Rastislav Tinák.

Vratky už nebudou vaší starostí

V ecommerce se s určitým množstvím vratek počítat musí. FHB Group proto klientům poskytuje jejich komplexní management jako standardní součást svých služeb. Každý den sváží dopravní linky nevyzvednuté nebo vrácené zboží do skladů, kde se zboží zdokumentuje a o dalším rozhodnutí se komunikuje s klientem. „Podle jeho rozhodnutí zboží buď opět uskladníme, nebo mu jej odešleme. V konečném důsledku tak nemusí řešit žádné vratky, ať jdou z jakékoli země.“

Zahraniční zákazníci mají možnost dobírky v lokální měně

Pokud jde o placení, mají koncoví zákazníci spousty možností a je na nich, kterou z nich si vyberou. V krajinách střední a východní Evropy je však stále populární možnost nákupu na dobírku. Tím pádem je pro eshopy klíčové mít fulfillmentového partnera, který tuto možnost dokáže zabezpečit.

Ve Fulfillment by FHB Group svým klientům nabízí úplný management dobírky, v různých měnách, po celé Evropě. „Máme na to vyhrazené pracovníky, kteří se dobírkám věnují. V informačním systému je jasně vidět, která objednávka, pro jaký eshop byla dobírkou. Konečný zákazník zaplatí při přebrání balíku. Peníze se zpracují a přijdou na naše účty, odkud se pak pravidelně posílají v poměru 1:1 na účet ecommerce klienta. Klient si tak nemusí zakládat účet v cizí měně sám,“ vysvětluje Rastislav Tinák.

Každý klient najde přesně to, co potřebuje

Na rozdíl od jiných společností nefakturuje Fulfillment by FHB Group jednotlivé úkony se zbožím zvlášť, ale celý balíček služeb. Ten se nastavuje každému klientovi individuálně, takže platí pouze za skutečně využívané služby. „Každému klientovi se vždy přizpůsobíme zcela individuálně. Jak už jsem uváděl, vždy se snažíme, aby byl spokojený nejen náš klient, ale i jeho zákazník. A to bez našeho přizpůsobení se klientovi nejde,“ uzavírá Rastislav Tinák.

Outsourcovat logistiku znamená vystavět pilíř úspěšné expanze do zahraničí. Získáte tím spokojené zákazníky, kteří nejenže váš e‑shop doporučí, ale také se do něj rádi vrátí. Vybudujte silnou konkurenceschopnost přenecháním logistiky Fulfillment by FHB Group a věnujte se svému podnikání naplno.

Případové studie

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Zavolejte nám

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Napište nám e‑mail

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí