Blog

Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...

Expanze e-shopu do Dánska: Co byste měli vědět

Země hygge, designu a dynamického e‑commerce trhu

 

Dánsko je známé pro svou vysokou míru digitalizace a hlavně velkou oblibu obyvatel v online nakupování. V e‑shopech nakupuje 88 % obyvatel země. Dánsko se tak stává lídrem e‑commerce v Evropě. Vstupovat na dánský e‑commerce trh proto představuje strategický krok a skvělou příležitost k růstu. Poradíme vám, jak postupovat a na co se zaměřit při expanzi e‑shopu do Dánska.

Přečíst článek

Legislativní změny pro provozovatele e‑shopů v roce 2024

Od 1. 1. 2024 dochází k řadě legislativních změn. V tomto článku se zaměříme na nejvýznamnější změny, které mají přímý dopad na provozovatele eshopů.

Přečíst článek

TOP 10 trendů pro e‑commerce v roce 2024

Jaké inovace ovládnou svět ecommerce v novém roce? Hlasové ovládání, metaverse nebo umělá inteligence – to jsou jen některé z trendů, které budou hýbat světem ecommerce v roce 2024. V tomto článku se zaměříme na 10 nejvýznamnějších z nich.

Přečíst článek

Expanze e‑shopu do Španělska: Co byste měli vědět

Objevte potenciál španělského ecommerce trhu a rozšiřte své podnikání.
 

Španělsko. To není jen flamenco a tapas. Je to především země s rostoucím ecommerce trhem a tím i značnou příležitostí pro úspěšnou expanzi českých nebo slovenských eshopů právě do této země.

Přečíst článek

Rozdíly mezi B2B a B2C expanzí do zahraničí

Expanze do zahraničí je pro firmy krokem k růstu a novým trhům. Článek rozlišuje B2B a B2C expanzi, kde B2B zahrnuje průmyslové dynamiky a obchodní vztahy, zatímco B2C se soustředí na místní spotřebitelské trendy a marketing. Podíváme se na marketing, prodej, logistiku a služby zákazníkům, objasňujeme, jak tyto přístupy ovlivňují mezinárodní expanzi.

Přečíst článek

Checklist: Na co nezapomenout před vstupem na nový trh v roce 2024

Jak se svět neustále vyvíjí, rok 2024 přináší nové výzvy i příležitosti pro firmy, které se chystají vstoupit na nové trhy. V tomto článku se dozvíte, jak se efektivně připravit na tyto nové výzvy, a získáte komplexní checklist, který vám pomůže navigovat v různých aspektech vstupu na nový trh. Od analýzy trhu až po finanční plánování, tento průvodce pro rok 2024 vás vybaví nezbytnými nástroji a informacemi pro úspěšnou expanzi.

Přečíst článek

Sledování dat: Klíčový nástroj pro růst e-shopů během zimní sezóny

Pro e‑shopy, stojící na prahu zimní nákupní sezóny, je sledování a analýza dat nejen důležitá, ale přímo nezbytná pro růst a prosperitu. Zimní sezóna přináší jedinečné příležitosti – od Black Friday až po vánoční nakupování – a s nimi se mění i nákupní chování zákazníků

Přečíst článek

Zimní sezóna 2023 a nadcházející trendy v e-commerce

Po vrcholných obchodních událostech, jako jsou Black Friday a Vánoce, přichází do světa e‑commerce období proměny a inovací. Z tohoto článku se dozvíte, jaké trendy a strategie budou formovat online nakupování v nadcházejícím roce. Od personalizovaného přístupu až po udržitelnost a technologické novinky – prozkoumáme, co očekávat a jak se na tyto změny můžete připravit. Ponořte se s námi do analýzy a objevte, jak zůstat úspěšní v dynamickém světě e‑commerce.

Přečíst článek

Klíčová pravidla pro úspěšnou zákaznickou podporu v zahraničí

V společném článku s naším partnerem SupportBox jsme se zaměřili na význam zákaznické podpory při expanzi a na to, jakým způsobem může pozitivně ovlivnit váš úspěch na nových trzích. V třech důležitých krocích jsme shrnuli vše potřebné, co je o zákaznické podpoře při expanzi do zahraničí nutné znát.

Přečíst článek

Proč outsourcovat zákaznickou podporu

Představte si, že zákaznická podpora je jako komplikovaná skládačka, ale bez návodu a s tisíci malými dílky, z nichž každý mluví jiným jazykem. Když se ocitnete v této situaci, jednoduché řešení se může zdát jako zázrak: outsourcovaní zákaznické podpory od těch, kdo znají každý krok této náročné hry. Chcete‑li vyřešit tuto složitou hlavolamovou hru, nemusíte být superhrdinové. Stačí mít na své straně tým odborníků, kteří rozumí zákaznické podpoře ve všech jejích podobách. Outsourcovaní může být klíčem k úspěchu ve světě, kde hranice neexistují a kde jsou spokojení zákazníci tou největší odměnou.

Přečíst článek

Ekologie ve fulfillmentu: proč je zelená logistika důležitou součástí expanze e-shopu

V době, kdy e‑commerce roste bleskovou rychlostí, se společnosti potýkají nejen s nutností uspokojit rostoucí požadavky zákazníků, ale i s naléhavou potřebou snížit svůj vliv na životní prostředí. V tomto odvětví se proto pro e‑shopy slova jako udržitelnost, zelené strategie a ekologická logistika stávají aktuálními trendy a v některých případech i prioritami.

Přečíst článek

Buďte připraveni na zimní sezonu s vaším e-shopem

Zima se blíží a s ní i období nákupních horeček. Připravte se na zahraniční trhy, zvyšte své zisky a posilněte své vazby se zahraničními zákazníky. Zde najdete klíčové tipy a rady pro úspěšnou zimní sezonu ve světě e‑commerce.

Přečíst článek

Případové studie

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Zavolejte nám

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Napište nám e‑mail

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí