Kam expandovat

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Expanze e-shopu do Maďarska

Maďarští zákazníci si ještě nezvykli tak často nakupovat online. Místní e-commerce ale prochází každý rok dynamickým růstem a vzniká zde mnoho zajímavých příležitostí. Nebojte se jazykové bariéry, chyťte příležitost za pačesy a vybudujte si s naší pomocí silnou pozici na tomto rapidně rostoucím a geograficky blízkém trhu. Vyplatí se to!

Expandovat do Maďarska
9,7 mil.
obyvatel
forint
měna
16 %
meziroční růst e‑commerce
60 %
online nakupujících
asi 13 000
e-shopů
86 %
uživatelů internetu v populaci
750
obyvatel na jeden e‑shop
2,57 mld. €
objem e‑commerce
NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Expanze e-shopu do Rumunska

Rumunsko je největší zemí balkánského prostoru a nejrychleji rostoucí ekonomikou Evropy. S necelými 20 miliony obyvatel se jedná o sedmý nejlidnatější stát Evropské unie. Bukurešť je osmým největším městem v EU. Rumunská e-commerce zažívá strmý růst přesahující 35 % ročně. Buďte při tom i s vaším e-shopem!

Expandovat do Rumunska
19,19 mil.
obyvatel
leu
měna
36 %
meziroční růst e‑commerce
38 %
online nakupujících
asi 15 000
e-shopů
85 %
uživatelů internetu v populaci
1 280
obyvatel na jeden e‑shop
7 mld. €
objem e‑commerce
NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Expanze e-shopu do Německa

Německo je nejsilnější ekonomikou Evropy. Více než 90 % populace aktivně používá internet a míra využívání online nákupů je tak v zemi opravdu vysoká. Objem německé e-commerce každý rok roste asi o 10 % a v roce 2019 dosáhl hodnoty téměř 60 miliard EUR. V NK Expand vám pomůžeme být v expanzi na německý trh úspěšní.

Expandovat do Německa
83,2 mil.
obyvatel
euro
měna
14,6 %
meziroční růst e‑commerce
83 %
online nakupujících
asi 190 000
e-shopů
95 %
uživatelů internetu v populaci
440
obyvatel na jeden e‑shop
83,3 mld. €
objem e‑commerce
NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Expanze e-shopu do Rakouska

Rakouský trh je velice podobný tomu německému. Zákazníci jsou ochotni zaplatit i vyšší cenu, důležitou roli při jejich rozhodování hraje důvěryhodnost e-shopu a kvalita zboží. Řada českých e-shopů proto zvažuje expanzi na rakouský a německý trh současně. V NK Expand se postaráme, aby vaše expanze na německy hovořící trhy byla úspěšná.

Expandovat do Rakouska
8,9 mil.
obyvatel
euro
měna
17,4 %
meziroční růst e‑commerce
66 %
online nakupujících
asi 18 000
e-shopů
89 %
uživatelů internetu v populaci
500
obyvatel na jeden e‑shop
8,5 mld. €
objem e‑commerce
NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Expanze e-shopu do Polska

Polsko je devátou největší zemí Evropy a s populací více než 38 milionů obyvatel se jedná o šestou nejlidnatější zemi EU. Polská e-commerce v posledních letech rostla rychlým tempem stejně jako u dalších zemí v regionu. Je třeba však počítat s vysokou konkurencí, která tlačí ceny dolů. A Poláci jsou na cenu extrémně citliví.

Expandovat do Polska
37,8 mil.
obyvatel
zlotý
měna
31,4 %
meziroční růst e‑commerce
61 %
online nakupujících
asi 46 500
e-shopů
85 %
uživatelů internetu v populaci
815
obyvatel na jeden e‑shop
15,3 mld. €
objem e‑commerce
NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Expanze e-shopu do Chorvatska

Chorvatsko je další balkánskou příležitostí pro expanzi českých eshopů. Obrovskou výhodou je ochota Chorvatů nakupovat v zahraničních eshopech. Není tak nutné investovat tolik energie a prostředků do toho, abyste působili jako eshop se sídlem v Chorvatsku. Expanze eshopu na chorvatský trh tak tvoří příležitost, kterou byste si neměli nechat ujít.

Expandovat do Chorvatska
4,04 mil.
obyvatel
kuna
měna
5,7 %
meziroční růst e‑commerce
55 %
online nakupujících
asi 5 000
e-shopů
80 %
uživatelů internetu v populaci
810
obyvatel na jeden e‑shop
536 mil. €
objem e‑commerce
NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Expanze e‑shopu do Itálie

Itále představuje nejrychleji rostoucí ecommerce trh západní Evropy. Nízký počet eshopů v kombinaci s nízkou penetrací internetového připojení obyvatelstva představuje ideální podmínky pro strmý růst v blízkých letech. České eshopy by si příležitost pro expanzi na italský ecommerce trh rozhodně neměly nechat ujít.

 
Expandovat do Itálie
59,3 mil.
obyvatel
euro
měna
26 %
meziroční růst e‑commerce
44 %
online nakupujících
asi 14 100
e-shopů
81 %
uživatelů internetu v populaci
4 200
obyvatel na jeden e‑shop
30,6 mld. €
objem e‑commerce
NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Expanze e‑shopu na Ukrajinu

Ukrajina je obrovský trh s více než 40 miliony lidmi, na kterém je pro expandující české eshopy snadné uspět. Ukrajinský trh se konečně stabilizoval a tamní ecommerce čeká díky nízké míře konkurence v následujících letech raketový růst. Expanze eshopu na neobsazený ukrajinský trh tak představuje příležitost, kterou byste neměli zmeškat.

Expandovat na Ukrajinu
41,7 mil.
obyvatel
hřivna
měna
14 %
meziroční růst e‑commerce
34 %
online nakupujících
asi 100 000
e-shopů
67 %
uživatelů internetu v populaci
420
obyvatel na jeden e‑shop
712 mil. €
objem e‑commerce
NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Expanze e-shopu na Slovensko

Slovensko je historicky úzce spjaté s Českou republikou, což přetrvává v blízkých kulturních a jazykových rysech. Slovenská ekonomika je velmi úspěšná a patří mezi jedny z nejrychleji rostoucích v regionu střední Evropy.

Expandovat na Slovensko
5,46 mil.
obyvatel
euro
měna
20 %
meziroční růst e‑commerce
62 %
online nakupujících
asi 12 600
e-shopů
91 %
uživatelů internetu v populaci
430
obyvatel na jeden e‑shop
1,3 mld. €
objem e‑commerce
NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Expanze e-shopu do Česka

Česká republika je opravdovým rájem e-commerce. Počet aktivních e-shopů je zde ze zemí střední Evropy bezkonkurenčně nejvyšší a láká stále více zákazníků. Nelze se tak divit, že obrat české e-commerce každý rok strmě stoupá. A jízda evidentně zdaleka nekončí, protože online nákupy tvoří stále jen asi desetinu trhu.

Expandovat do Česka
10,7 mil.
obyvatel
koruna
měna
18 %
meziroční růst e‑commerce
72 %
online nakupujících
asi 41 835
e-shopů
89 %
uživatelů internetu v populaci
250
obyvatel na jeden e‑shop
7,8 mld. €
objem e‑commerce
NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Expanze e‑shopu do Nizozemska

Nizozemsko (někdy též Holandsko) je rozlohou i počtem obyvatel spíše malá země. Z pohledu evropské ecommerce však patří mezi ty nejvyznamější. Téměř všichni ze 17 milionů obyvatel mají přístup k internetu a nizozemský online obchod tak zaujímá po Velké Británii a Německu třetí příčku. Pro české eshopy tak Nizozemsko představuje lákavou možnost, kam expandovat.

 
Expandovat do Nizozemska
17,5 mil.
obyvatel
euro
měna
7 %
meziroční růst e‑commerce
87 %
online nakupujících
asi 68 000
e-shopů
95 %
uživatelů internetu v populaci
260
obyvatel na jeden e‑shop
26,6 mld. €
objem e‑commerce
NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Expanze e-shopu do Bulharska

Díky tomu, že Bulhaři mají jedno z nejrychlejších připojení k internetu na světě, se počet nakupujících v online obchodech každý rok významně zvyšuje. Bulharská e-commerce je přitom zatím stále poměrně nerozvinutá. Expandujte do Bulharska a ukrojte si z dynamicky rostoucího bulharského online trhu co největší díl!

Expandovat do Bulharska
6,9 mil.
obyvatel
lev
měna
8,8 %
meziroční růst e‑commerce
31 %
online nakupujících
asi 5 000
e-shopů
74 %
uživatelů internetu v populaci
1 390
obyvatel na jeden e‑shop
653 mil. €
objem e‑commerce
NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Expanze e‑shopu do Slovinska

Ekonomika Slovinska je v porovnání s dalšími postsocialistickými zeměmi Evropy vyspělejší. Pro české eshopy se jedná o zajímavou lokalitu pro další expanzi. Důvodem je především nízký počet aktivních eshopů, které na slovinském trhu působí. Expanze eshopu do Slovinska tak tvoří příležitost, kterou byste si neměli nechat ujít.

Expandovat do Slovinska
2,1 mil.
obyvatel
euro
měna
17 %
meziroční růst e‑commerce
63 %
online nakupujících
asi 3 000
e-shopů
88 %
uživatelů internetu v populaci
700
obyvatel na jeden e‑shop
468 mil. €
objem e‑commerce
NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Expanze e‑shopu do Švýcarska

Švýcarsko je zakládajícím členem Evropského sdružení volného obchodu, ale není členem Evropské unie ani Evropského hospodářského prostoru. Země je silně ekonomicky rozvinutá, z pohledu HDP se jedná o 9. nejbohatší zemi na světě. Specifickým znakem Švýcarska je rozdělení na kantony a hned několik úředních jazyků – němčina, francouzština a italština.

Expandovat do Švýcarska
8,7 mil.
obyvatel
švýcarský frank
měna
25,8 %
meziroční růst e‑commerce
83 %
online nakupujících
asi 15 000
e-shopů
87 %
uživatelů internetu v populaci
580
obyvatel na jeden e‑shop
12,2 mld. €
objem e‑commerce