Kam expandovat
Expanze e-shopu do Maďarska
Maďarští zákazníci si ještě nezvykli tak často nakupovat online. Místní e-commerce ale prochází každý rok dynamickým růstem a vzniká zde mnoho zajímavých příležitostí. Nebojte se jazykové bariéry, chyťte příležitost za pačesy a vybudujte si s naší pomocí silnou pozici na tomto rapidně rostoucím a geograficky blízkém trhu. Vyplatí se to!
Expanze e-shopu do Rumunska
Rumunsko je největší zemí balkánského prostoru a nejrychleji rostoucí ekonomikou Evropy. S necelými 20 miliony obyvatel se jedná o sedmý nejlidnatější stát Evropské unie. Bukurešť je osmým největším městem v EU. Rumunská e-commerce zažívá strmý růst přesahující 35 % ročně. Buďte při tom i s vaším e-shopem!
Expanze e-shopu do Německa
Německo je nejsilnější ekonomikou Evropy. Více než 90 % populace aktivně používá internet a míra využívání online nákupů je tak v zemi opravdu vysoká. Objem německé e-commerce každý rok roste asi o 10 % a v roce 2020 dosáhl hodnoty více než 80 miliard EUR. V NK Expand vám pomůžeme být v expanzi na německý trh úspěšní.
Expanze e-shopu do Rakouska
Rakouský trh je velice podobný tomu německému. Zákazníci jsou ochotni zaplatit i vyšší cenu, důležitou roli při jejich rozhodování hraje důvěryhodnost e-shopu a kvalita zboží. Řada českých e-shopů proto zvažuje expanzi na rakouský a německý trh současně. V NK Expand se postaráme, aby vaše expanze na německy hovořící trhy byla úspěšná.
Expanze e-shopu do Polska
Polsko je devátou největší zemí Evropy a s populací více než 38 milionů obyvatel se jedná o šestou nejlidnatější zemi EU. Polská e-commerce v posledních letech rostla rychlým tempem stejně jako u dalších zemí v regionu. Je třeba však počítat s vysokou konkurencí, která tlačí ceny dolů. A Poláci jsou na cenu extrémně citliví.
Expanze e-shopu do Chorvatska
Chorvatsko je další balkánskou příležitostí pro expanzi českých e‑shopů. Obrovskou výhodou je ochota Chorvatů nakupovat v zahraničních e‑shopech. Není tak nutné investovat tolik energie a prostředků do toho, abyste působili jako e‑shop se sídlem v Chorvatsku. Expanze e‑shopu na chorvatský trh tak tvoří příležitost, kterou byste si neměli nechat ujít.
Expanze e‑shopu do Itálie
Itálie představuje nejrychleji rostoucí e‑commerce trh západní Evropy. Nízký počet e‑shopů v kombinaci s nízkou penetrací internetového připojení obyvatelstva představuje ideální podmínky pro strmý růst v blízkých letech. České e‑shopy by si příležitost pro expanzi na italský e‑commerce trh rozhodně neměly nechat ujít.
Expanze e‑shopu na Ukrajinu
Ukrajina je obrovský trh s více než 40 miliony lidmi. Jeho potenciál je však negativně ovlivněn válečným konfliktem s Ruskem. Jakmile se situace uklidní, čeká tamní e‑commerce trh díky nízké míře konkurence raketový růst. Bude se tak jednat o další zajímavý trh, na kterém bude pro expandující české e‑shopy snadné uspět. Správné načasování expanze e‑shopu na neobsazený ukrajinský trh tak představuje příležitost, kterou byste měli bedlivě sledovat.
Expanze e-shopu na Slovensko
Slovensko je historicky úzce spjaté s Českou republikou, což přetrvává v blízkých kulturních a jazykových rysech. Slovenská ekonomika je velmi úspěšná a patří mezi jedny z nejrychleji rostoucích v regionu střední Evropy.
Expanze e-shopu do Česka
Česká republika je opravdovým rájem e-commerce. Počet aktivních e‑shopů je zde ze zemí střední Evropy bezkonkurenčně nejvyšší a láká stále více zákazníků. Nelze se tak divit, že obrat české e-commerce každý rok strmě stoupá. A jízda evidentně zdaleka nekončí, protože online nákupy tvoří stále jen asi desetinu trhu.
Expanze e-shopu do Bulharska
Díky tomu, že Bulhaři mají jedno z nejrychlejších připojení k internetu na světě, se počet nakupujících v online obchodech každý rok významně zvyšuje. Bulharská e-commerce je přitom zatím stále poměrně nerozvinutá. Expandujte do Bulharska a ukrojte si z dynamicky rostoucího bulharského online trhu co největší díl!
Expanze e‑shopu do Slovinska
Ekonomika Slovinska je v porovnání s dalšími postsocialistickými zeměmi Evropy vyspělejší. Pro české e‑shopy je Slovinsko zajímavou lokalitou pro další expanzi. Důvodem je především nízký počet aktivních e‑shopů, které na slovinském trhu působí. Expanze e‑shopu do Slovinska tak tvoří příležitost, kterou byste si neměli nechat ujít.
Expanze e‑shopu do Švýcarska
Švýcarsko je zakládajícím členem Evropského sdružení volného obchodu, ale není členem Evropské unie ani Evropského hospodářského prostoru. Země je silně ekonomicky rozvinutá, z pohledu HDP se jedná o 9. nejbohatší zemi na světě. Specifickým znakem Švýcarska je rozdělení na kantony a hned několik úředních jazyků – němčina, francouzština a italština.
Expanze e‑shopu do Francie
Francie má v Evropě i po celém světě zvučné jméno. Její poloha v rámci Evropy je takřka ideální, protože sousedí s velkými zeměmi, jako je Německo, Španělsko a Itálie. Z pohledu elektronického obchodu se jedná o sedmý největší trh na světě. Pro české e‑shopy tak Francie představuje další ideální cíl zahraniční expanze.
Expanze e‑shopu do Řecka
Řecko je zemí s rozvinutou ekonomikou, která je postavená především na službách. Primárně na turismus. Oproti tomu je řecký e‑commerce trh výrazně méně rozvinutý a působí zde jen málo konkurentů. Pro české e‑shopy se tak jedná o velmi zajímavý cíl zahraniční expanze e‑shopu.
Expanze e‑shopu do Nizozemska
Nizozemsko (někdy též Holandsko) je rozlohou i počtem obyvatel spíše malá země. Z pohledu evropské e‑commerce však patří mezi ty nejvýznamější. Téměř všichni ze 17 milionů obyvatel mají přístup k internetu a nizozemský online obchod tak zaujímá po Velké Británii a Německu třetí příčku. Pro české e‑shopy tak Nizozemsko představuje lákavou možnost, kam expandovat.
Expanze e‑shopu do Španělska
Španělsko je 13. největším e‑commerce trhem na světě. Přes značné množství e‑shopů se i v příštích letech očekává jeho další růst, protože infrastruktura offline nakupování začíná být ve Španělsku zastaralá. Pro české e‑shopy tak může Španělsko představovat velmi zajímavou příležitost pro expanzi do zahraničí.
Expanze e‑shopu do Velké Británie
Velká Británie představuje nejvyspělejší online trh v Evropě. Elektronický obchod se totiž stal normou pro nakupující prakticky po celé Británii. I přes značné množství e‑shopů se i v příštích letech očekává další růst objemu britského e‑commerce. Britové si totiž online nakupování skutečně oblíbili a přijali za součást svých životů.
Expanze e‑shopu do Dánska
Dánsko se rychle vyprofilovalo jako jedna z e‑commerce hvězd Evropy. V zemi, kde digitální nákupy nejsou výjimkou, ale pravidlem, je e‑commerce neodmyslitelnou součástí každodenního života Dánů. Ačkoliv trh již nyní oplývá množstvím e‑shopů, očekává se, že jeho růst bude v nadcházejících letech pokračovat.
Expanze e‑shopu do Norska
Norsko, se svým jedinečným postavením v severní Evropě, se rychle stává magnetem pro e‑commerce. Tato země, kde fjordy setkávají se špičkovými technologiemi, je domovem pro rostoucí online trh, který je stále více integrován do každodenního života Norů.
Expanze e‑shopu do Švédska
Švédsko, s jeho technologicky vyspělou populací, nabízí českým e‑shopům obrovský potenciál. Švédové jsou zvyklí na online nákupy a otevření se zahraničním e-shopům je pro ně přirozené. Nemusíte tedy nutně vytvářet dojem, že jste místní švédský e‑shop, ale můžete využít svého zahraničního původu jako konkurenční výhodu.
Expanze e‑shopu do Finska
Finsko, s hlubokými kulturními kořeny a dynamickým hospodářským růstem, je jedním z klíčových hráčů v severském regionu. Jeho e‑commerce trh je v plném rozkvětu a nabízí obrovský potenciál pro ty, kteří hledají expanzi v Evropě. S blízkými vazbami na další severské země je Finsko ideálním místem pro průnik na širší severský trh.
Expanze e‑shopu do Portugalska
Portugalsko, země, kde se prolínají vůně moře, zvuky fada a pohledy na historické památky, nabízí e‑shopům nejen kulturní bohatství, ale i obchodní příležitosti. S rostoucím zájmem místních obyvatel o online nákupy a otevřeností k zahraničním produktům se Portugalsko jeví jako atraktivní destinace pro e‑commerce expanzi.
Expanze e‑shopu do Belgie
Belgie, křižovatka Evropy, je zemí, kde se střetávají různé kultury a jazyky, což vytváří jedinečný a rozmanitý trh. Tato země, známá svými vynikajícími čokoládami, pivem a historickými městy, se rychle stává jedním z klíčových hráčů v evropském e‑commerce. S rostoucím počtem obyvatel, kteří se obrací k online nákupům, a s výhodnou geografickou polohou, která Belgie nabízí, je tato země ideálním místem pro e‑shopy hledající expanzi v Evropě.
Expanze e‑shopu do Estonska
Estonsko, digitální perla Baltu, je zemí, kde se moderní technologie snoubí s bohatou historií, což vytváří jedinečný a inovativní trh. Tato země, známá svým průkopnickým přístupem k digitálním službám, e‑občanství a start‑upové kultuře, se rychle stává jedním z klíčových hráčů v baltském e‑commerce. S rostoucím počtem obyvatel, kteří preferují online nákupy, a s výhodnou geografickou polohou mezi východem a západem, je Estonsko ideálním místem pro e‑shopy hledající expanzi v severní Evropě.
Expanze e‑shopu do Lotyšska
Lotyšsko, strategicky umístěné v Pobaltí, se rychle stává klíčovým hráčem v oblasti e‑commerce v severní Evropě. S kombinací své bohaté historie a moderní technologické infrastruktury nabízí Lotyšsko ideální prostředí pro e‑shopy, které chtějí expandovat a využít rostoucího zájmu místní populace o online nákupy.
Expanze e‑shopu do Litvy
Litva, s jedním z nejstabilnějších internetových připojení v Pobaltí, zaznamenává každý rok výrazný nárůst online nakupujících. Přestože litevská e‑commerce je stále v procesu růstu a rozvoje, nabízí obrovský potenciál. Expandujte do Litvy a vstupte na dynamicky se rozvíjející litevský online trh!