Webinář: Jak na zákaznickou podporu v zahraničí
Jak nastavit a automatizovat zákaznickou podporu e‑shopu v zahraničí, aby byla úspěšná? Jak mám vybrat ten správný systém pro poskytování zákaznické podpory? A je lepší in‑house řešení nebo outsourcing? To vše se dozvíte ze záznamu webináře, který jsme pro vás připravili ve spolupráci se SupportBoxem.
Náš partner, Supportbox, nabízí helpdeskový nástroj, do kterého snadno napojíte veškerou komunikaci se zákazníky napříč e‑mailem, telefonem, live chatem. Vše budete mít přehledně na jednom místě. SupportBox je z české dílny a zakládá si na skvělé zákaznické péči.
25. dubna 2024 jsme pro vás společně se SupportBoxem připravili webinář na téma "Zákaznická podpora e‑shopu v zahraničí ‑ jak ji nastavit, automatizovat a kde ušetřit". Webináře se ujali největší profíci z oboru. Za SupportBox to byl jeho zakladatel a CEO Mário Roženský a za NK Expand naši CEOs, Jirka a Lukáš.
Celý webinář se nesl v příjemné atmosféře a rozhodně byl plný zajímavých témat. Věděli jste jaký je rozdíl a co všechno potřebujete, pokud si zařizujete zákaznickou podporu in‑house nebo ji outsourcujete? A jaký je vůbec postup spuštění zákaznické podpory? To rozhodně musíte zjistit!
Dozvíte se
- Jaké jsou možnosti řešení cizojazyčné zákaznické podpory při expanzi na zahraniční trhy
- Jak nastavit efektivní zákaznickou podporu v zahraničí
- Jak získat zahraniční telefoní číslo
- Jak vybrat vhodný systém pro poskytování zákaznické podpory
- Co automatizovat pro úsporu času, financí a energie