Shoptet a NK Expand o tom, jak s e‑shopem do zahraničí v 10 krocích

Expanze do zahraničí e‑shopům umožňuje rozšíření cílového trhu, zvýšení tržeb a snížení rizika závislosti na jednom trhu. Pro efektivní expanzi je důležité provést určité kroky, aby byla expanze úspěšná. Jaké kroky k expanzi tedy patří, a jak k nim přistupovat? To jsme rozebrali na březnovém webináři s naším partnerem Shoptetem.

Náš partner, Shoptet, je největším poskytovatelem e‑shopových řešení v České republice a na Slovensku. Nabízí kompletní platformu pro vytvoření a provoz e‑shopu, která zahrnuje širokou škálu řešení pro správu zboží, objednávek, fakturace a plateb. Platforma je přizpůsobena potřebám malých i velkých e‑shopů a umožňuje snadnou integraci s různými platebními branami a externími aplikacemi.

28. března jsme spojili síly právě se Shoptetem a přichystali pro vás webinář s názvem „Jak s e‑shopem do zahraničí v 10 krocích“. Cílem webináře bylo účastníky obeznámit s dvěma základními fázemi expanze: co expanzi předcházíco po ní následuje. Každá fáze obsahuje kroky, na které by e‑shopaři vyhlížející zahraniční zákazníky měli myslet.

O jaký krocích tedy mluvíme?

1. Definování si časové osy pro expanzi

2. Průzkum trhu

3. Právní a administrativní pomoc

4. Analýza klíčových slov

5. SEO překlad a lokalizace webu

6. Analýza důvěryhodnosti

7. Zákaznická podpora v zahraničí

8. Online marketing v zahraničí

9. Business Development

10. Optimalizace expanze

Jako BONUS si naší CEOs, Lukáš Kadidlo a Jiří Neužil, připravili i zmínku o tom, které z těchto kroků při expanzi (ne)automatizovat.

Pokud jste se webináře nemohli zúčastnit nebo si jen chcete připomenout některé z klíčových bodů, neváhejte si prohlédnout jeho záznam.

Záznam z webináře

Případové studie

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Zavolejte nám

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Napište nám e‑mail

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí