Ceník zákaznické podpory

Zákaznickou podporu poskytujeme obvykle v pracovní dny od 8:00 do 16:00. Úpravy jsou možné po individuální domluvě. 

V ceně balíčku zákaznické podpory je zahrnuto 50 komunikací.*

ÚVODNÍ NASTAVENÍ SLUŽEB PRO 1 ZEMI  
  • nastavení SW pro komunikaci se zákazníky
  • seznámení s administračním systémem e-shopu
  • nastavení e-mailových schránek
  • spuštění lokálních tel. čísel
  • zaškolení týmu zákaznické podpory
    (produktová nabídka, sezónnost, FAQs, administrační systém aj.) 
9 900 Kč

 

ZÁKAZNICKÁ PODPORA**

MAĎARSKO, RUMUNSKO, POLSKO, BULHARSKO, UKRAJINA, CHORVATSKO
 
E-mail (reakce do 24 hod) 3 900 Kč / měs.
E-mail - další komunikace* 30 Kč / ks
E-mail + sociální sítě (reakce do 4 hod) 6 400 Kč / měs.
E-mail + sociální sítě - další komunikace* 33 Kč / ks
E-mail + sociální sítě + telefon (reakce do 4 hod, callback do 2 hod) 8 900 Kč / měs.
E-mail + sociální sítě + telefon - další komunikace* 40 Kč / ks
E-mail + sociální sítě + telefon express (reakce do 2 hod, callback do 1 hod) 12 400 Kč / měs.
E-mail + sociální sítě + telefon express - další komunikace* 45 Kč / ks
Chat  dohodou

 

ZÁKAZNICKÁ PODPORA**

NĚMECKO, RAKOUSKO, ŠVÝCARSKO, ITÁLIE, FRANCIE, ŠPANĚLSKO, SLOVINSKO, VELKÁ BRITÁNIE
 
E-mail (reakce do 24 hod) 4 900 Kč / měs.
E-mail - další komunikace* 35 Kč / ks
E-mail + sociální sítě (reakce do 4 hod) 7 400 Kč / měs.
E-mail + sociální sítě - další komunikace* 38 Kč / ks
E-mail + sociální sítě + telefon (reakce do 4 hod, callback do 2 hod) 10 400 Kč / měs.
E-mail + sociální sítě + telefon - další komunikace* 43 Kč / ks
E-mail + sociální sítě + telefon express (reakce do 2 hod, callback do 1 hod) 13 900 Kč / měs.
E-mail + sociální sítě + telefon express - další komunikace* 48 Kč / ks
Chat  dohodou

 

ZÁKAZNICKÁ PODPORA**

NIZOZEMSKO, ŘECKO
 
Ceny zákaznické podpory v nizozemštině a řečtině vám sdělíme na vyžádání.  

Ceník je platný od 1. 1. 2022. Všechny ceny uvedeny bez DPH. 

* 1 komunikace = odchozí email, telefonát, 1 vlákno chatu.

** Zákaznická podpora zahrnuje tyto komunikační kanály: email, telefon, chat, sociální sítě).

 

KOMU UŽ JSME PŘI EXPANZI DO ZAHRANIČÍ POMOHLI

Případové studie

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Zavolejte nám

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Napište nám e‑mail

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí