Retino

Retino řeší vratky a reklamace

Retino představuje online aplikaci, která pomáhá v každém kroku zpětného procesu. Pro řešení svých vratek a reklamací ho využívá ho přes 2 000 e‑shopů včetně takových značek jako 4camping, Sconto, Grizly nebo Rituals. Pokud máte v procesech spojených s vratkami a reklamaci nepořádek, je nejvyšší čas na jejich digitalizaci a automatizaci.

Zákazník se odbaví zcela sám

Poslat e‑mail na zákaznickou podporu, nebo dokonce volat někam na pevnou linku? Kdepak, to není to správné řešení. Zákazník se díky Retinu odbaví sám přímo na vašem e‑shopu. Integrovaný portál provede zákazníka založením své vratky nebo reklamace, aniž by k tomu byla potřeba asistence podpory. Po zadání čísla objednávky a e‑mailu, ze kterého zákazník zboží objednal, se automaticky načtou položky z objednávky. Zákazník má následně možnost vybrat zboží k vrácení a uvést veškeré podrobnosti.

Zpětná doprava již není problém

Při zakládání případu se vyřeší také zpětná doprava. Navíc vůbec nezáleží na tom, zda zásilka půjde z Prahy, nebo Paříže. Retino nabízí možnost svozu z adresy i parcelshopy většiny hlavních dopravců. Je pouze na vás, zdali je doprava placena vámi, nebo ji uhradí zákazník. Chystáte se expandovat? Ani to není problém. Retino umí se zákazníky komunikovat v 10 jazycích a vyřeší zpětnou dopravu z 25 zemí EU s doručením do 2 pracovních dní.

Zákazník i vy jste v obraze

Retino zákazníka zcela automaticky informuje o průběhu jeho vratky nebo reklamace. Každý založený případ má svou sledovací stránku. To v praxi znamená výrazně méně telefonátů a požadavků na vaši zákaznickou podporu. Přímo v administraci Retina je vám k dispozici u každého případu jeho detailní historii. V historii máte pod palcem veškerou zákaznickou komunikaci, změny stavů, refundace a další podstatné informace. Každý případ má svůj termín. Práci si tak hravě prioritizujete a ve všem máte dokonalý pořádek.

Klíčové statistiky a reporty

Retino po celou dobu pečlivě sbírá data o vašem zpětném procesu a tvoří z nich přehledné statistiky. Získejte vhled do svých vratek a reklamací s cílem neustále zlepšovat zákaznickou zkušenost. Po uzavření případu Retino pošle zákazníkovi dotazník spokojenosti. Vy díky tomu získáte zpětnou vazbu a víte, co příště zlepšit. Nejlepší e‑shopy získají za odměnu certifikát Bezproblémové reklamace, který si mohou vystavit na webové stránce.

Klíčové integrace jsou samozřejmostí

Nasazení systému Retino je otázkou chvilky. Samozřejmostí jsou integrace jak na populární e‑shopová řešení, tak dopravce a aplikace. Neztrácejte čas neefektivním řešením vratek a reklamací. Založte si účet zdarma, získejte šťastnější zákazníky a ušetřete až 75 % času.

Spokojení klienti Retina

Přečtěte si tipy na vratky od Retina na blogu

Další partneři pro řešení logistiky v zahraničí

Případové studie

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Zavolejte nám

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Napište nám e‑mail

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí