Blog

Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...

Expanze e-shopu do Dánska: Co byste měli vědět

Země hygge, designu a dynamického e‑commerce trhu

 

Dánsko je známé pro svou vysokou míru digitalizace a hlavně velkou oblibu obyvatel v online nakupování. V e‑shopech nakupuje 88 % obyvatel země. Dánsko se tak stává lídrem e‑commerce v Evropě. Vstupovat na dánský e‑commerce trh proto představuje strategický krok a skvělou příležitost k růstu. Poradíme vám, jak postupovat a na co se zaměřit při expanzi e‑shopu do Dánska.

Přečíst článek

Buďte připraveni na zimní sezonu s vaším e-shopem

Zima se blíží a s ní i období nákupních horeček. Připravte se na zahraniční trhy, zvyšte své zisky a posilněte své vazby se zahraničními zákazníky. Zde najdete klíčové tipy a rady pro úspěšnou zimní sezonu ve světě e‑commerce.

Přečíst článek

Expanze do Německa: Klíčové informace, které byste měli vědět

Německý trh, největší v EU, láká eshopy svou robustní ekonomikou a více než 80 miliony obyvatel. Ale zájem o německé zákazníky vyžaduje víc než jen překlad webových stránek. S vysokými nároky na kvalitu a služby je klíčová pečlivá příprava a pochopení místních specifik. Bez správného plánování může být vstup na tento konkurenční trh riskantní. V následujícím článku prozkoumáme, jak se na tuto expanzi co nejlépe připravit.

Přečíst článek

Jak na sociální sítě v zahraničí

Při expanzi e‑shopu na mezinárodní trhy může detail rozhodnout o úspěchu. Správná volba sociální platformy, lokalizace obsahu a cílená reklama jsou klíčové. Zahraniční trhy přinášejí příležitosti i výzvy, jako kulturní odlišnosti a konkurence. Efektivní strategie a pružná adaptace na trendy jsou nezbytné pro úspěch vaší značky v zahraničí.

Přečíst článek

SEO bez linkbuildingu není SEO

Internet je nepřetržitě rostoucím universem informací, kde každá webová stránka soutěží o pozornost svých návštěvníků. Jak tedy dosáhnout, aby byla vaše stránka nejen jednou z mnoha, ale skutečným magnetem pro návštěvníky? Klíčem k tomu je optimalizace pro vyhledávače, známá také pod zkratkou SEO (Search Engine Optimization).

Přečíst článek

Jak efektivně využít srovnávače v moderním marketingu

V dnešní digitální době se srovnávače cen stávají klíčovým nástrojem pro zákazníky i prodejce. Jak ale efektivně využít bidding na srovnávačích k maximalizaci prodeje a zvýšení viditelnosti značky? Prozkoumejme společně strategie a postupy, které tento nástroj nabízí v rámci moderního marketingu.

Přečíst článek

Jak posílit prodeje v zahraničí díky affiliate marketingu

Akvizice e‑shopu na nový trh vždy skrývá řadu překážek. S postupem a návodem na expanzi jsme vás už v minulosti obeznámily. Co ale dělat, pokud už máte vše spuštěné, perfektně nastavené a prodeje nikde? Cest, jak toho docílit je mnoho. Jednou z nich je i affiliate marketing, který je pro e‑shopy efektivní a nejméně rizikový.

Přečíst článek

Jak na affiliate marketing s partnerem Affial

Ať už vlastníte e‑shop, nebo se jen chystáte ho založit, trend affiliate marketingu vám může být známý. Jak ale správně s affiliate marketingem pracovat a zúročit tak všechny jeho výhody? Představujeme partnera Affial, se kterým vám v rozhovoru affiliate marketing přiblížíme.

Přečíst článek

7 ověřených způsobů propagace e‑shopu v zahraničí

Spustili jste nový eshop v zahraničí, ale očekávaná návštěvnost stále nepřichází? To, že máte dobře zpracované SEO překladykvalitní zákaznickou podporu ještě automaticky neznamená, že zákazníci přijdou na váš eshop sami.
 

Abyste se dokázali prosadit v ostré konkurenci, měli byste zapracovat na chytré marketingové strategii.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Obsahový marketing pro získání nových zákazníků při expanzi e‑shopu do zahraničí

Daří se vašemu eshopu na tuzemském trhu a uvažujete nad expanzí do zahraničí? Hledáte další ověřené způsoby, jak získat v zahraničí zákazníky? Přečtěte si, jaké výhody vašemu eshopu přinese obsahový marketing a jak může tvorba obsahu podpořit vaše podnikání na zahraničním trhu.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Proč používat PPC reklamu při expanzi e‑shopu do zahraničí

Expandujete s eshopem do zahraničí a přemýšlíte, jaké kroky realizovat, abyste hned na začátku oslovili na novém trhu co nejvíce zákazníků? Přečtěte si, proč je v takovém případě PPC reklama nástrojem přesně pro vás a jak ji při expanzi do zahraničí co nejefektivněji využívat.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Využití zbožových srovnávačů při expanzi e‑shopu do zahraničí

Expandujete s eshopem do zahraničí a plánujete využít zbožové srovnávače jako nástroj k získávání zákazníků? Přečtěte si, jak postupovat při jejich výběru i nastavení produktového feedu. Jen tak vám při vaší zahraniční expanzi dokážou zbožové srovnávače skutečně generovat očekávaný zisk.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Případové studie

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Zavolejte nám

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Napište nám e‑mail

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí