Blog

Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...

Expanze e‑shopu do zahraničí v roce 2021 – jak na marketing a logistiku

Probíhající pandemie onemocnění Covid19 má z byznysového pohledu jasné vítěze. I když je toto vítězství vzhledem k stavu společnosti a zdravotnictví opravdu hořkosladké. Vítězi jsou jednoznačně eshopy a další hráči v segmentu ecommerce.

 

Přečtěte si naše doporučení pro marketing a logistiku eshopů v roce 2021.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Jak vybrat vhodnou zemi pro expanzi e‑shopu do zahraničí

Je vám český trh malý a zvažujete expanzi vašeho eshopu do zahraničí? Pak asi přemýšlíte nad tím, do které země zamířit. Kvalitní příprava je na místě. Přece nebudete investovat do expanze, když nemáte jasno o tamní konkurenci, tržním potenciálu, velikosti cílové skupiny nebo cenové hladině. Přečtěte si, jak zemi pro úspěšnou expanzi vašeho eshopu vybrat.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Nástroje a služby, které potřebujete pro úspěšnou expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí

Uvažujete o expanzi vašeho eshopu do zahraničí? Pak si jistě lámete hlavu s tím, do které země zamířit, co vše bude nutné zařídit a jak uspět proti tamní konkurenci.

 

Poradíme vám, jaké nástroje a služby se vám při vaší cestě na nové trhy v zahraničí mohou hodit.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Návod na úspěšnou expanzi e‑shopu podle Tomáše Bravermana z Heureka.cz

Rádi byste z Česka expandovali se svým eshopem na nový ecommerce trh a nevíte, do které země by bylo vhodné zamířit? Lámete si hlavu s tím, jak úspěšně konkurovat zahraničním eshopům? Odpovědi na tyto i další otázky spojené s úspěšnou expanzí eshopu do zahraničí najdete v článku Tomáše Bravermana z portálu Heureka.cz.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Top 7 e‑commerce trendů pro rok 2020

V roce 2019 dosahovaly maloobchodní tržby v e-commerce celkem přibližně 3,5 bilionu dolarů. Online obchodování se tak už dávno stalo vysoce konkurenčním odvětvím, což se při nastalé koronavirové krizi ještě prohloubilo. Online začali nakupovat i lidé, kteří o tom ještě donedávna ani neuvažovali. 

PŘEČÍST ČLÁNEK

Jak správně vybrat trh pro expanzi e‑shopu do zahraničí

Máte v České republice svůj e-shop už dostatečně rozběhnutý a poohlížíte se po možnostech expanze do dalších zemí? Pak se vám určitě budou hodit naše rady, na co se zaměřit při hledání nového trhu zákazníků. Okolní země totiž většinou nejsou tak vysoce konkurenční jako Česko, kde je už více než 40 tisíc e-shopů a konkurenční boj je tak často opravdu tvrdý.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Proč (ne)expandovat do zahraničí přes Amazon

Zvažujete prodávat na Amazonu – největším online tržišti na světě? Nebo chcete jen Amazon přidat jako další prodejní kanál k vlastnímu e-shopu? Amazon může být skvělým nástrojem pro rychlý vstup na zahraniční trh. Rozhodně ale není pro každého. Při jeho využívání soutěžíte pouze cenou a bez možnosti odlišit se od konkurence. A internet je plný příběhů lidí, kteří na Amazonu zkusili prodávat a prodělali na tom kalhoty.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Segmentace trhu při expanzi e‑shopu do zahraničí

Segmentace trhu je jedna z metod marketingové analýzy trhu. Jejím cílem je rozkrýt strukturu trhu, na který chce firma vstoupit a začít prodávat svoje výrobky nebo služby. Přečtěte si, jak dobře odhadnout trh, na který se chystáte expandovat, a jak na něm najít ty správné zákazníky.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Případové studie

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Zavolejte nám

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Napište nám e‑mail

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí