Blog
Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...
Expanze e-shopu na vlastní pěst: Ano nebo ne?
Přemýšlíte nad rozšířením svého e‑shopu do zahraničí, ale obáváte se komplikací a nejistot, které s tím mohou být spojeny? Rozhodování pro expanzi e‑shopu do zahraničí může být pro mnoho podnikatelů obtížné a zdlouhavé. V článku shrneme, jaké jsou výhody a nevýhody expanze na vlastní pěst. Zjistěte, jestli je to pro vás to pravé!
Přečíst článek6 chyb, kterých se vyvarovat při expanzi e‑shopu do zahraničí
Při vstupu vašeho e‑shopu na zahraniční trh zdaleka nestačí jen obeznámit se s obchodními podmínkami a legislativou dané země. Firmy mnohdy zapomínají na další specifika cílového trhu i celého procesu. Co tedy bývá příčinou neúspěchu? Přečtěte si naše tipy, na co si dát pozor.
Přečíst článekJak posílit prodeje v zahraničí díky affiliate marketingu
Akvizice e‑shopu na nový trh vždy skrývá řadu překážek. S postupem a návodem na expanzi jsme vás už v minulosti obeznámily. Co ale dělat, pokud už máte vše spuštěné, perfektně nastavené a prodeje nikde? Cest, jak toho docílit je mnoho. Jednou z nich je i affiliate marketing, který je pro e‑shopy efektivní a nejméně rizikový.
Přečíst článekShoptet a NK Expand o tom, jak s e‑shopem do zahraničí v 10 krocích
Expanze do zahraničí e‑shopům umožňuje rozšíření cílového trhu, zvýšení tržeb a snížení rizika závislosti na jednom trhu. Pro efektivní expanzi je důležité provést určité kroky, aby byla expanze úspěšná. Jaké kroky k expanzi tedy patří, a jak k nim přistupovat? To jsme rozebrali na březnovém webináři s naším partnerem Shoptetem.
PŘEČÍST ČLÁNEKCzech Online Expo 2023: co jsme si z konference odnesli?
Účast na veletrzích je skvělá příležitost, jak načerpat nové know‑how z oboru a osobně se potkat s klienty i partnery. Proto bereme účast na e‑commerce akcích jako nedílnou součást našeho působení v e‑commerce světě a nechyběli jsme ani na největším českém e‑commerce veletrhu, Czech Online Expo!
PŘEČÍST ČLÁNEKWebinář o hlavních zásadách efektivní expanze e-shopu
Kdy se vyplatí zboží prodávat přes online tržiště a kdy přes vlastní e‑shop? A hlavně ‑ jak při expanzi ušetřit a automatizovat celý proces? Na tyto i další otázky se zaměřil webinář od BaseLinkeru ve spolupráci s námi.
PŘEČÍST ČLÁNEKWebinář: Efektivita a automatizace při expanzi e-shopu do zahraničí
Uvažujete o navýšení obratu e‑shopu díky prodeji do zahraničí? Chcete vědět, jak na expanzi jít efektivně? Podívejte se na záznam webináře NK Expand + BaseLinker o expanzi českých a slovenských e‑shopů na zahraniční e‑commerce. Webinář je přínosný pro CEOs, obchodní manažery i marketingové specialisty.
Přečíst článekNK Open 2022: Těžko na slunci, lehko na hřišti
Teambuilding je vždycky dobrý nápad. Tentokrát jsme se vydali za Adamem, Evou a Venuší. Vyfasovali jsme hole, míčky a vydali se na ně. Nebojte, nikdo živý k újmě nepřišel. Tři jmenovaní jsou totiž jednotlivá hřiště minigolfu v Brně‑Líšni!
Přečíst článekJe Google Analytics 4 konečně v souladu s GDPR?
S nástupem Google Analytics 4 se znovu otevírá dlouholetý spor mezi Google Analytics a GDPR. Google dosud dostal mnohamilionové pokuty od několika evropských úřadů pro ochranu osobních údajů. Podle některých těchto úřadů je využívání Google Analytics dokonce nezákonné. Bude nastupující „čtyřka“ konečně plně v souladu s legislativou EU?
Přečíst článekNa webináři jsme předali 9 tipů pro expanzi e‑shopů do zahraničí
Trend e‑commerce neustále roste. Po úspěchu e‑shopu na domácím trhu se nabízí další krok: expanze do zahraničí. Vstup na nový trh vyžaduje odborné znalosti, o které se zajímá stále více e‑shopů. Jak zajistit, aby váš e‑shop působil na rodilé mluvčí autenticky? Právě to bylo tématem našeho webináře, který jsme pořádali ve spolupráci s Upgates.
PŘEČÍST ČLÁNEKCo je to SEO překlad a jak jej efektivně využít při expanzi e‑shopu do zahraničí
Princip SEO překladu je prostý, skrývá však skutečnou magii klíčových slov a populárních vyhledávacích frází. Při vyhledávání konkrétního produktu zadávají potenciální zákazníci vyhledávací dotaz a internetový bot následně indexuje jednotlivé webové stránky. Podle klíčových slov pak zobrazí jak cílené PPC reklamy, tak i nejrelevantnější webové stránky. Je proto nutností, aby e‑shop obsahoval ta nejvíce relevantní klíčová slova, díky kterým bude zařazen na přední příčky organického vyhledávání.
SEO neboli optimalizace pro vyhledávače je tak pravidelnou činností každého e‑shopu. Víte však, jak na SEO překlad, pokud chcete expandovat do zahraničí?
PŘEČÍST ČLÁNEKZákaznická podpora jako podmínka úspěšné expanze e‑shopu do zahraničí
Uvažujete nad nastavením zákaznické podpory tak, aby podporovala rozvoj vašeho e‑shopu v zahraničí? Jak moc je zákaznická podpora při expanzi e‑shopu důležitá? A co musí zákaznická podpora obsahovat, aby byla efektivní? Odpovědi na tyto otázky najdete v našem novém článku.
PŘEČÍST ČLÁNEK