Blog

Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...

Expanze e‑shopu do zahraničí – jak dobře nastavit přepravu do zahraničí

Pokud se svým eshopem expandujete na nový zahraniční trh, otázce logistiky do zahraničí se nevyhnete.

 

Přečtěte si, na co při odesílání balíků z eshopu k zahraničním zákazníkům nezapomenout, aby byla expanze vašeho eshopu do zahraničí úspěšná.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Registrace k DPH a zahraniční bankovní účet při expanzi e‑shopu do zahraničí

Rozhodli jste se expandovat se svým eshopem do zahraničí a nyní přemýšlíte, jak je to s povinností registrovat se v dané zemi k DPH? Zajímá vás, zda je nutné založit si zahraniční bankovní účet?

 

Přečtěte si, jak v těchto situacích postupovat, aby vaše expanze eshopu byla úspěšná.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Důvěryhodné platební brány pro úspěšnou expanzi e‑shopu do zahraničí

Platby a platební brány jsou další otázkou, kterou si eshop při expanzi na zahraniční trh musí vyřešit. Kvalita platební brány a její důvěryhodnost je v tomto případě na prvním místě. Přečtěte si, jak vybrat spolehlivou platební bránu pro zahraniční platby.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Nákupní chování zákazníků v jednotlivých evropských zemích

Přemýšlíte, která země je pro vaši expanzi eshopu z hlediska chování zákazníků nejvhodnější? Ve které zemi se vyskytuje váš ideální ecommerce zákazník?


Přinášíme vám základní přehled zvyklostí a nákupního chování zákazníků ve vybraných státech EU.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Nejčastější chyby při překladu a lokalizaci e‑shopu do zahraničí

Máte úspěšný eshop a přemýšlíte nad expanzí do zahraničí? Pak věnujte opravdu dostatečnou pozornost překladu eshopu a jeho následné lokalizaci. Jedná se o oblast, na které není vhodné šetřit. Přinášíme vám přehled nejčastějších chyb, kterých se provozovatelé eshopů v této oblasti dopouštějí.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Expanze e‑shopu do zahraničí v roce 2021 – jak na marketing a logistiku

Probíhající pandemie onemocnění Covid19 má z byznysového pohledu jasné vítěze. I když je toto vítězství vzhledem k stavu společnosti a zdravotnictví opravdu hořkosladké. Vítězi jsou jednoznačně eshopy a další hráči v segmentu ecommerce.

 

Přečtěte si naše doporučení pro marketing a logistiku eshopů v roce 2021.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Jak vybrat vhodnou zemi pro expanzi e‑shopu do zahraničí

Je vám český trh malý a zvažujete expanzi vašeho eshopu do zahraničí? Pak asi přemýšlíte nad tím, do které země zamířit. Kvalitní příprava je na místě. Přece nebudete investovat do expanze, když nemáte jasno o tamní konkurenci, tržním potenciálu, velikosti cílové skupiny nebo cenové hladině. Přečtěte si, jak zemi pro úspěšnou expanzi vašeho eshopu vybrat.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Nástroje a služby, které potřebujete pro úspěšnou expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí

Uvažujete o expanzi vašeho eshopu do zahraničí? Pak si jistě lámete hlavu s tím, do které země zamířit, co vše bude nutné zařídit a jak uspět proti tamní konkurenci.

 

Poradíme vám, jaké nástroje a služby se vám při vaší cestě na nové trhy v zahraničí mohou hodit.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Jak získat maďarské nebo německé telefonní číslo

Plánujete se svým e‑shopem expandovat do zahraničí a chcete úspěch podpořit kvalitní zákaznickou podporou? Pak asi uvažujete o zákaznické lince dostupné na lokálním telefonním čísle. Aby na zákazníky eshopu v dané zemi působila důvěryhodně a nebáli se na ni volat.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Návod na úspěšnou expanzi e‑shopu podle Tomáše Bravermana z Heureka.cz

Rádi byste z Česka expandovali se svým eshopem na nový ecommerce trh a nevíte, do které země by bylo vhodné zamířit? Lámete si hlavu s tím, jak úspěšně konkurovat zahraničním eshopům? Odpovědi na tyto i další otázky spojené s úspěšnou expanzí eshopu do zahraničí najdete v článku Tomáše Bravermana z portálu Heureka.cz.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Top 7 e‑commerce trendů pro rok 2020

V roce 2019 dosahovaly maloobchodní tržby v e-commerce celkem přibližně 3,5 bilionu dolarů. Online obchodování se tak už dávno stalo vysoce konkurenčním odvětvím, což se při nastalé koronavirové krizi ještě prohloubilo. Online začali nakupovat i lidé, kteří o tom ještě donedávna ani neuvažovali. 

PŘEČÍST ČLÁNEK

Výběr správných osob do týmu zahraniční zákaznické podpory

Máte e-shop a dospěli jste k rozhodnutí, že „český rybník“ už pro vás není dostačující? Přečtěte si, na co je třeba dávat pozor při hledání osob pro poskytování zákaznické podpory, a také to, proč je v tomto případě tak důležité mít „správného člověka na správném místě“.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Případové studie

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Zavolejte nám

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Napište nám e‑mail

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí