Blog

Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...

Webinář: Jak na zákaznickou podporu v zahraničí

Jak nastavit a automatizovat zákaznickou podporu eshopu v zahraničí, aby byla úspěšná? Jak mám vybrat ten správný systém pro poskytování zákaznické podpory? A je lepší inhouse řešení nebo outsourcing? To vše se dozvíte ze záznamu webináře, který jsme pro vás připravili ve spolupráci se SupportBoxem.

Přečíst článek

Expanze e-shopu do Dánska: Co byste měli vědět

Země hygge, designu a dynamického e‑commerce trhu

 

Dánsko je známé pro svou vysokou míru digitalizace a hlavně velkou oblibu obyvatel v online nakupování. V e‑shopech nakupuje 88 % obyvatel země. Dánsko se tak stává lídrem e‑commerce v Evropě. Vstupovat na dánský e‑commerce trh proto představuje strategický krok a skvělou příležitost k růstu. Poradíme vám, jak postupovat a na co se zaměřit při expanzi e‑shopu do Dánska.

Přečíst článek

Expanze e‑shopu do Španělska: Co byste měli vědět

Objevte potenciál španělského ecommerce trhu a rozšiřte své podnikání.
 

Španělsko. To není jen flamenco a tapas. Je to především země s rostoucím ecommerce trhem a tím i značnou příležitostí pro úspěšnou expanzi českých nebo slovenských eshopů právě do této země.

Přečíst článek

Klíčová pravidla pro úspěšnou zákaznickou podporu v zahraničí

V společném článku s naším partnerem SupportBox jsme se zaměřili na význam zákaznické podpory při expanzi a na to, jakým způsobem může pozitivně ovlivnit váš úspěch na nových trzích. V třech důležitých krocích jsme shrnuli vše potřebné, co je o zákaznické podpoře při expanzi do zahraničí nutné znát.

Přečíst článek

Proč outsourcovat zákaznickou podporu

Představte si, že zákaznická podpora je jako komplikovaná skládačka, ale bez návodu a s tisíci malými dílky, z nichž každý mluví jiným jazykem. Když se ocitnete v této situaci, jednoduché řešení se může zdát jako zázrak: outsourcovaní zákaznické podpory od těch, kdo znají každý krok této náročné hry. Chcete‑li vyřešit tuto složitou hlavolamovou hru, nemusíte být superhrdinové. Stačí mít na své straně tým odborníků, kteří rozumí zákaznické podpoře ve všech jejích podobách. Outsourcovaní může být klíčem k úspěchu ve světě, kde hranice neexistují a kde jsou spokojení zákazníci tou největší odměnou.

Přečíst článek

Překlad a lokalizace webu a e‑shopu: Klíč k úspěchu v zahraničí

Chcete, aby váš web a e-shop v zahraničí působil důvěryhodně? Klíčem jsou překlady, které obsahují správná klíčová slova a znějí přirozeně. Díky moderním technologiím, jako jsou CAT a Machine Translation, získáte kvalitní SEO překlady za výhodnou cenu.

Přečíst článek

Expanze do Německa: Klíčové informace, které byste měli vědět

Německý trh, největší v EU, láká eshopy svou robustní ekonomikou a více než 80 miliony obyvatel. Ale zájem o německé zákazníky vyžaduje víc než jen překlad webových stránek. S vysokými nároky na kvalitu a služby je klíčová pečlivá příprava a pochopení místních specifik. Bez správného plánování může být vstup na tento konkurenční trh riskantní. V následujícím článku prozkoumáme, jak se na tuto expanzi co nejlépe připravit.

Přečíst článek

Proč (ne)používat strojový překlad e‑shopu

Strojový překlad se neustále zlepšuje a při expanzi e‑shopu do zahraničí se stává skvělým pomocníkem. Technologie má zajisté mnoho výhod. Její využití při překladu webu má však i pár úskalí. V článku se zaměříme na ty největší z nich.

Přečíst článek

Co je to SEO překlad a jak jej efektivně využít při expanzi e‑shopu do zahraničí

Princip SEO překladu je prostý, skrývá však skutečnou magii klíčových slov a populárních vyhledávacích frází. Při vyhledávání konkrétního produktu zadávají potenciální zákazníci vyhledávací dotaz a internetový bot následně indexuje jednotlivé webové stránky. Podle klíčových slov pak zobrazí jak cílené PPC reklamy, tak i nejrelevantnější webové stránky. Je proto nutností, aby eshop obsahoval ta nejvíce relevantní klíčová slova, díky kterým bude zařazen na přední příčky organického vyhledávání.

 

SEO neboli optimalizace pro vyhledávače je tak pravidelnou činností každého eshopu. Víte však, jak na SEO překlad, pokud chcete expandovat do zahraničí?

PŘEČÍST ČLÁNEK

Nejvhodnější chvíle pro expanzi e‑shopu do zahraničí. Ale kam expandovat?

Máte úspěšný eshop a přemýšlíte, jak vaše podnikatelské aktivity rozvíjet i v zahraničí? Zajímá vás, do jakých zemí české eshopy nejčastěji expandují? Jaký zahraniční trh zvolit a na co si dát v dané zemi pozor? Přečtěte si náš článek.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Zákaznická podpora jako podmínka úspěšné expanze e‑shopu do zahraničí

Uvažujete nad nastavením zákaznické podpory tak, aby podporovala rozvoj vašeho eshopu v zahraničí? Jak moc je zákaznická podpora při expanzi eshopu důležitá? A co musí zákaznická podpora obsahovat, aby byla efektivní? Odpovědi na tyto otázky najdete v našem novém článku.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Proč je analýza klíčových slov při expanzi e‑shopu do zahraničí důležitá?

Jste úspěšným provozovatelem eshopu na českém trhu a uvažujete nad expanzí do zahraničí? Přemýšlíte, jak v zahraničí získat nové zákazníky?

 

Přečtěte si, proč je analýza klíčových slov v cizím jazyce nezbytnou součástí každé úspěšné expanze eshopu do zahraničí.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Případové studie

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Zavolejte nám

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Napište nám e‑mail

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí