Blog
Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...
Získejte kapitál během pár minut díky novince GoPay Financing
Neočekávané investice nebo nedostatek prostředků pro naskladnění zásob už nemusí trápit ty e-shopy, které využívají platební bránu GoPay. Nová služba GoPay Financing, na které spolupracuje náš dlouhodobý partner Lemonero, byla před nedávnem oficiálně spuštěna. Co vše vám pomůže ufinancovat a jak jednoduché je úvěr získat?
Přečíst článekExpanze do zahraničí pro malé a střední e‑shopy: kde na ni vzít?
Téměř žádný e‑shop, který chce růst, se expanzi do zahraničí nejspíš nevyhne. Jedná se však o nákladnou činnost, a tak je zcela přirozené pokládat si otázku, kde na ni získat potřebné prostředky. Možností máte několik a velkou výhodou je, že je můžete různě kombinovat.
Přečíst článekFinancování (nejen) expanze e‑shopu do zahraničí je jednodušší, než si myslíte
Expanze e‑shopu do zahraničí je dlouhodobý proces, který samozřejmě něco stojí. Nikdo netvrdí, že svépomocí ho neufinancujete. Jenže financováním čistě z vlastního kapitálu brzdíte růst jinde, kde kvůli expanzi chybí peníze.
Místo ohrožení vlastního cash flow financujte expanzi třeba s Lemonero, partnerem NK Expand. Úvěr však můžete získat na cokoli, co s provozem vašeho e‑shopu souvisí.
Přečíst článekCo je to SEO překlad a jak jej efektivně využít při expanzi e‑shopu do zahraničí
Princip SEO překladu je prostý, skrývá však skutečnou magii klíčových slov a populárních vyhledávacích frází. Při vyhledávání konkrétního produktu zadávají potenciální zákazníci vyhledávací dotaz a internetový bot následně indexuje jednotlivé webové stránky. Podle klíčových slov pak zobrazí jak cílené PPC reklamy, tak i nejrelevantnější webové stránky. Je proto nutností, aby e‑shop obsahoval ta nejvíce relevantní klíčová slova, díky kterým bude zařazen na přední příčky organického vyhledávání.
SEO neboli optimalizace pro vyhledávače je tak pravidelnou činností každého e‑shopu. Víte však, jak na SEO překlad, pokud chcete expandovat do zahraničí?
PŘEČÍST ČLÁNEKNejvhodnější chvíle pro expanzi e‑shopu do zahraničí. Ale kam expandovat?
Máte úspěšný e‑shop a přemýšlíte, jak vaše podnikatelské aktivity rozvíjet i v zahraničí? Zajímá vás, do jakých zemí české e‑shopy nejčastěji expandují? Jaký zahraniční trh zvolit a na co si dát v dané zemi pozor? Přečtěte si náš článek.
PŘEČÍST ČLÁNEKObsahový marketing pro získání nových zákazníků při expanzi e‑shopu do zahraničí
Daří se vašemu e‑shopu na tuzemském trhu a uvažujete nad expanzí do zahraničí? Hledáte další ověřené způsoby, jak získat v zahraničí zákazníky? Přečtěte si, jaké výhody vašemu e‑shopu přinese obsahový marketing a jak může tvorba obsahu podpořit vaše podnikání na zahraničním trhu.
PŘEČÍST ČLÁNEKZákaznická podpora jako podmínka úspěšné expanze e‑shopu do zahraničí
Uvažujete nad nastavením zákaznické podpory tak, aby podporovala rozvoj vašeho e‑shopu v zahraničí? Jak moc je zákaznická podpora při expanzi e‑shopu důležitá? A co musí zákaznická podpora obsahovat, aby byla efektivní? Odpovědi na tyto otázky najdete v našem novém článku.
PŘEČÍST ČLÁNEKExpanze do zahraničí s e‑shopem od Shoptetu
Máte svůj český e‑shop postavený na řešení od Shoptetu? Využijte podporu cizích jazyků i možnost mít vlastní administraci nebo frontend hned v několika jazycích podle výběru. Poradíme vám i to, jak postupovat při samotném překladu a lokalizaci textů webu a e‑shopu. Tak, aby na návštěvníky působily autenticky a motivovaly je k nákupu.
Bát se nemusíte ani samotné expanze. Na lokální doméně pro danou zemi můžete s platformou Shoptet sebevědomě vyrazit i do zahraničí.
Přečíst článekNejčastější chyby při překladu a lokalizaci e‑shopu do zahraničí
Máte úspěšný e‑shop a přemýšlíte nad expanzí do zahraničí? Pak věnujte opravdu dostatečnou pozornost překladu e‑shopu a jeho následné lokalizaci. Jedná se o oblast, na které není vhodné šetřit. Přinášíme vám přehled nejčastějších chyb, kterých se provozovatelé e‑shopů v této oblasti dopouštějí.
PŘEČÍST ČLÁNEKJak vybrat vhodnou zemi pro expanzi e‑shopu do zahraničí
Je vám český trh malý a zvažujete expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí? Pak asi přemýšlíte nad tím, do které země zamířit. Kvalitní příprava je na místě. Přece nebudete investovat do expanze, když nemáte jasno o tamní konkurenci, tržním potenciálu, velikosti cílové skupiny nebo cenové hladině. Přečtěte si, jak zemi pro úspěšnou expanzi vašeho e‑shopu vybrat.
PŘEČÍST ČLÁNEKNástroje a služby, které potřebujete pro úspěšnou expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí
Uvažujete o expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí? Pak si jistě lámete hlavu s tím, do které země zamířit, co vše bude nutné zařídit a jak uspět proti tamní konkurenci.
Poradíme vám, jaké nástroje a služby se vám při vaší cestě na nové trhy v zahraničí mohou hodit.
PŘEČÍST ČLÁNEKJak získat maďarské nebo německé telefonní číslo
Plánujete se svým e‑shopem expandovat do zahraničí a chcete úspěch podpořit kvalitní zákaznickou podporou? Pak asi uvažujete o zákaznické lince dostupné na lokálním telefonním čísle. Aby na zákazníky e‑shopu v dané zemi působila důvěryhodně a nebáli se na ni volat.
PŘEČÍST ČLÁNEK