Blog
Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...
Proč outsourcovat zákaznickou podporu
Představte si, že zákaznická podpora je jako komplikovaná skládačka, ale bez návodu a s tisíci malými dílky, z nichž každý mluví jiným jazykem. Když se ocitnete v této situaci, jednoduché řešení se může zdát jako zázrak: outsourcovaní zákaznické podpory od těch, kdo znají každý krok této náročné hry. Chcete‑li vyřešit tuto složitou hlavolamovou hru, nemusíte být superhrdinové. Stačí mít na své straně tým odborníků, kteří rozumí zákaznické podpoře ve všech jejích podobách. Outsourcovaní může být klíčem k úspěchu ve světě, kde hranice neexistují a kde jsou spokojení zákazníci tou největší odměnou.
Přečíst článekEkologie ve fulfillmentu: proč je zelená logistika důležitou součástí expanze e-shopu
V době, kdy e‑commerce roste bleskovou rychlostí, se společnosti potýkají nejen s nutností uspokojit rostoucí požadavky zákazníků, ale i s naléhavou potřebou snížit svůj vliv na životní prostředí. V tomto odvětví se proto pro e‑shopy slova jako udržitelnost, zelené strategie a ekologická logistika stávají aktuálními trendy a v některých případech i prioritami.
Přečíst článekBuďte připraveni na zimní sezonu s vaším e-shopem
Zima se blíží a s ní i období nákupních horeček. Připravte se na zahraniční trhy, zvyšte své zisky a posilněte své vazby se zahraničními zákazníky. Zde najdete klíčové tipy a rady pro úspěšnou zimní sezonu ve světě e‑commerce.
Přečíst článekExpanze do Německa: Klíčové informace, které byste měli vědět
Německý trh, největší v EU, láká eshopy svou robustní ekonomikou a více než 80 miliony obyvatel. Ale zájem o německé zákazníky vyžaduje víc než jen překlad webových stránek. S vysokými nároky na kvalitu a služby je klíčová pečlivá příprava a pochopení místních specifik. Bez správného plánování může být vstup na tento konkurenční trh riskantní. V následujícím článku prozkoumáme, jak se na tuto expanzi co nejlépe připravit.
Přečíst článekAktuální trendy v e-commerce logistice
Rychlý růst online nakupování způsobil v e‑commerce zásadní změny a ovlivnil způsob, jakým lidé nakupují a e‑shopy fungují. S rostoucí oblíbeností online nákupů roste i potřeba efektivních a účinných logistických řešení pro elektronický obchod. V tomto článku se budeme věnovat nejnovějším trendům v logistice e‑commerce.
Přečíst článekTop důvody, proč využívat zbožové srovnávače
Představte si přeplněný tržní prostor, kde každý e‑shop bojuje o pozornost svých zákazníků. Jak se v takovém prostředí vyznat a nabídnout zákazníkům to nejlepší? Zbožové srovnávače mohou být tou pravou odpovědí! V našem článku vám odhalíme nejdůležitější důvody, proč by měl každý e‑shop zahrnout zbožové srovnávače do své marketingové strategie.
Přečíst článekJak efektivně využít srovnávače v moderním marketingu
V dnešní digitální době se srovnávače cen stávají klíčovým nástrojem pro zákazníky i prodejce. Jak ale efektivně využít bidding na srovnávačích k maximalizaci prodeje a zvýšení viditelnosti značky? Prozkoumejme společně strategie a postupy, které tento nástroj nabízí v rámci moderního marketingu.
Přečíst článekSejde se Němec, Ital a Rumun...
To není vtip, ale návštěvnost vašeho e‑shopu v roce 2023. Čím dál víc českých e‑shopů expanduje do zahraničí, a tak se běžně stává, že u nich nakupují různé národnosti. Co ale udělat proto, aby byli Němec, Ital i Rumun spokojení? Na to jsme se zeptali našich CEOs Jirky a Lukáše.
Přečíst článekFreelancer vs. agentury: Kdo zajistí překlad e‑shopu bez starostí a zbytečných nákladů?
Je lepší zvolit k překladu e‑shopu agenturu nebo překladatele na volné noze? Toť otázka, která vyvstává na mysli většiny e‑shopařů zvažujících, či dokonce již realizujících expanzi do zahraničí. Přečtěte si, nad čím se vyplatí dopředu zamyslet a která z obou možností je právě pro vás ta výhodnější.
Přečíst článekŠvýcarsko volá: Návod na úspěšnou expanzi za Alpami
Kam směřovat expanzi vašeho e‑shopu? Jeden z trhů, který se často objevuje v seznamu potenciálních cílů, je Švýcarsko. Jako země s jedním z nejrozvinutějších a nejstabilnějších ekonomických systémů na světě představuje lákavou příležitost pro firmy hledající odbytiště. Jak se ale procesem expanze úspěšně prokousat?
Přečíst článekExpanze e-shopu na vlastní pěst: Ano nebo ne?
Přemýšlíte nad rozšířením svého e‑shopu do zahraničí, ale obáváte se komplikací a nejistot, které s tím mohou být spojeny? Rozhodování pro expanzi e‑shopu do zahraničí může být pro mnoho podnikatelů obtížné a zdlouhavé. V článku shrneme, jaké jsou výhody a nevýhody expanze na vlastní pěst. Zjistěte, jestli je to pro vás to pravé!
Přečíst článek6 chyb, kterých se vyvarovat při expanzi e‑shopu do zahraničí
Při vstupu vašeho e‑shopu na zahraniční trh zdaleka nestačí jen obeznámit se s obchodními podmínkami a legislativou dané země. Firmy mnohdy zapomínají na další specifika cílového trhu i celého procesu. Co tedy bývá příčinou neúspěchu? Přečtěte si naše tipy, na co si dát pozor.
Přečíst článek