Blog
Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...
Expanze do zahraničí s e‑shopem od Shoptetu
Máte svůj český e‑shop postavený na řešení od Shoptetu? Využijte podporu cizích jazyků i možnost mít vlastní administraci nebo frontend hned v několika jazycích podle výběru. Poradíme vám i to, jak postupovat při samotném překladu a lokalizaci textů webu a e‑shopu. Tak, aby na návštěvníky působily autenticky a motivovaly je k nákupu.
Bát se nemusíte ani samotné expanze. Na lokální doméně pro danou zemi můžete s platformou Shoptet sebevědomě vyrazit i do zahraničí.
Přečíst článekExpanze e‑shopu do zahraničí – jak dobře nastavit přepravu do zahraničí
Pokud se svým e‑shopem expandujete na nový zahraniční trh, otázce logistiky do zahraničí se nevyhnete.
Přečtěte si, na co při odesílání balíků z e‑shopu k zahraničním zákazníkům nezapomenout, aby byla expanze vašeho e‑shopu do zahraničí úspěšná.
Přečíst článekRegistrace k DPH a zahraniční bankovní účet při expanzi e‑shopu do zahraničí
Rozhodli jste se expandovat se svým e‑shopem do zahraničí a nyní přemýšlíte, jak je to s povinností registrovat se v dané zemi k DPH? Zajímá vás, zda je nutné založit si zahraniční bankovní účet?
Přečtěte si, jak v těchto situacích postupovat, aby vaše expanze e‑shopu byla úspěšná.
PŘEČÍST ČLÁNEKDůvěryhodné platební brány pro úspěšnou expanzi e‑shopu do zahraničí
Platby a platební brány jsou další otázkou, kterou si e‑shop při expanzi na zahraniční trh musí vyřešit. Kvalita platební brány a její důvěryhodnost je v tomto případě na prvním místě. Přečtěte si, jak vybrat spolehlivou platební bránu pro zahraniční platby.
PŘEČÍST ČLÁNEKNákupní chování zákazníků v jednotlivých evropských zemích
Přemýšlíte, která země je pro vaši expanzi e‑shopu z hlediska chování zákazníků nejvhodnější? Ve které zemi se vyskytuje váš ideální e‑commerce zákazník?
Přinášíme vám základní přehled zvyklostí a nákupního chování zákazníků ve vybraných státech EU.
Nejčastější chyby při překladu a lokalizaci e‑shopu do zahraničí
Máte úspěšný e‑shop a přemýšlíte nad expanzí do zahraničí? Pak věnujte opravdu dostatečnou pozornost překladu e‑shopu a jeho následné lokalizaci. Jedná se o oblast, na které není vhodné šetřit. Přinášíme vám přehled nejčastějších chyb, kterých se provozovatelé e‑shopů v této oblasti dopouštějí.
PŘEČÍST ČLÁNEKExpanze e‑shopu do zahraničí v roce 2021 – jak na marketing a logistiku
Probíhající pandemie onemocnění Covid‑19 má z byznysového pohledu jasné vítěze. I když je toto vítězství vzhledem k stavu společnosti a zdravotnictví opravdu hořkosladké. Vítězi jsou jednoznačně e‑shopy a další hráči v segmentu e‑commerce.
Přečtěte si naše doporučení pro marketing a logistiku e‑shopů v roce 2021.
PŘEČÍST ČLÁNEKNástroje a služby, které potřebujete pro úspěšnou expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí
Uvažujete o expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí? Pak si jistě lámete hlavu s tím, do které země zamířit, co vše bude nutné zařídit a jak uspět proti tamní konkurenci.
Poradíme vám, jaké nástroje a služby se vám při vaší cestě na nové trhy v zahraničí mohou hodit.
PŘEČÍST ČLÁNEKNávod na úspěšnou expanzi e‑shopu podle Tomáše Bravermana z Heureka.cz
Rádi byste z Česka expandovali se svým e‑shopem na nový e‑commerce trh a nevíte, do které země by bylo vhodné zamířit? Lámete si hlavu s tím, jak úspěšně konkurovat zahraničním e‑shopům? Odpovědi na tyto i další otázky spojené s úspěšnou expanzí e‑shopu do zahraničí najdete v článku Tomáše Bravermana z portálu Heureka.cz.
PŘEČÍST ČLÁNEKTop 7 e‑commerce trendů pro rok 2020
V roce 2019 dosahovaly maloobchodní tržby v e-commerce celkem přibližně 3,5 bilionu dolarů. Online obchodování se tak už dávno stalo vysoce konkurenčním odvětvím, což se při nastalé koronavirové krizi ještě prohloubilo. Online začali nakupovat i lidé, kteří o tom ještě donedávna ani neuvažovali.
PŘEČÍST ČLÁNEKProč (ne)expandovat do zahraničí přes Amazon
Zvažujete prodávat na Amazonu – největším online tržišti na světě? Nebo chcete jen Amazon přidat jako další prodejní kanál k vlastnímu e-shopu? Amazon může být skvělým nástrojem pro rychlý vstup na zahraniční trh. Rozhodně ale není pro každého. Při jeho využívání soutěžíte pouze cenou a bez možnosti odlišit se od konkurence. A internet je plný příběhů lidí, kteří na Amazonu zkusili prodávat a prodělali na tom kalhoty.
PŘEČÍST ČLÁNEKJak dobře lokalizovat e‑shop pro expanzi do zahraničí
Při expanzi e-shopu do zahraničí je lokalizace webových stránek a e-shopu zpravidla prvním krokem. Lokalizační práce většinou začnou být aktuální hned poté, co se rozhodnete, do které země bude váš e‑shop expandovat. Analýza klíčových slov pro zahraniční trh, jejich citlivá implementace do překládaných textů, rodilí mluvčí a překlad metadat jsou základními předpoklady fungujícího e-shopu v zahraničí.
PŘEČÍST ČLÁNEK