Blog

Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...

Expanze e-shopu do Dánska: Co byste měli vědět

Země hygge, designu a dynamického e‑commerce trhu

 

Dánsko je známé pro svou vysokou míru digitalizace a hlavně velkou oblibu obyvatel v online nakupování. V e‑shopech nakupuje 88 % obyvatel země. Dánsko se tak stává lídrem e‑commerce v Evropě. Vstupovat na dánský e‑commerce trh proto představuje strategický krok a skvělou příležitost k růstu. Poradíme vám, jak postupovat a na co se zaměřit při expanzi e‑shopu do Dánska.

Přečíst článek

Legislativní změny pro provozovatele e‑shopů v roce 2024

Od 1. 1. 2024 dochází k řadě legislativních změn. V tomto článku se zaměříme na nejvýznamnější změny, které mají přímý dopad na provozovatele eshopů.

Přečíst článek

Ekologie ve fulfillmentu: proč je zelená logistika důležitou součástí expanze e-shopu

V době, kdy e‑commerce roste bleskovou rychlostí, se společnosti potýkají nejen s nutností uspokojit rostoucí požadavky zákazníků, ale i s naléhavou potřebou snížit svůj vliv na životní prostředí. V tomto odvětví se proto pro e‑shopy slova jako udržitelnost, zelené strategie a ekologická logistika stávají aktuálními trendy a v některých případech i prioritami.

Přečíst článek

Buďte připraveni na zimní sezonu s vaším e-shopem

Zima se blíží a s ní i období nákupních horeček. Připravte se na zahraniční trhy, zvyšte své zisky a posilněte své vazby se zahraničními zákazníky. Zde najdete klíčové tipy a rady pro úspěšnou zimní sezonu ve světě e‑commerce.

Přečíst článek

Financování expanze do zahraničí: 4 cesty, jak na něj

Expanze do zahraničí je u spousty úspěšných byznysů žádoucí. Nabízí totiž větší potenciál výdělků a možnost stát se mezinárodně známou značkou. Tento krok však podnikatelé často odkládají. Nejsou si totiž jistí, jak ho správně naplánovat nebo zda se jim bude na cílovém trhu dařit. Nejčastěji se však setkávají s překážkou ve formě financování.

Přečíst článek

Expanze do Německa: Klíčové informace, které byste měli vědět

Německý trh, největší v EU, láká eshopy svou robustní ekonomikou a více než 80 miliony obyvatel. Ale zájem o německé zákazníky vyžaduje víc než jen překlad webových stránek. S vysokými nároky na kvalitu a služby je klíčová pečlivá příprava a pochopení místních specifik. Bez správného plánování může být vstup na tento konkurenční trh riskantní. V následujícím článku prozkoumáme, jak se na tuto expanzi co nejlépe připravit.

Přečíst článek

Jak na sociální sítě v zahraničí

Při expanzi e‑shopu na mezinárodní trhy může detail rozhodnout o úspěchu. Správná volba sociální platformy, lokalizace obsahu a cílená reklama jsou klíčové. Zahraniční trhy přinášejí příležitosti i výzvy, jako kulturní odlišnosti a konkurence. Efektivní strategie a pružná adaptace na trendy jsou nezbytné pro úspěch vaší značky v zahraničí.

Přečíst článek

SEO bez linkbuildingu není SEO

Internet je nepřetržitě rostoucím universem informací, kde každá webová stránka soutěží o pozornost svých návštěvníků. Jak tedy dosáhnout, aby byla vaše stránka nejen jednou z mnoha, ale skutečným magnetem pro návštěvníky? Klíčem k tomu je optimalizace pro vyhledávače, známá také pod zkratkou SEO (Search Engine Optimization).

Přečíst článek

Jak efektivně využít srovnávače v moderním marketingu

V dnešní digitální době se srovnávače cen stávají klíčovým nástrojem pro zákazníky i prodejce. Jak ale efektivně využít bidding na srovnávačích k maximalizaci prodeje a zvýšení viditelnosti značky? Prozkoumejme společně strategie a postupy, které tento nástroj nabízí v rámci moderního marketingu.

Přečíst článek

Jak posílit prodeje v zahraničí díky affiliate marketingu

Akvizice e‑shopu na nový trh vždy skrývá řadu překážek. S postupem a návodem na expanzi jsme vás už v minulosti obeznámily. Co ale dělat, pokud už máte vše spuštěné, perfektně nastavené a prodeje nikde? Cest, jak toho docílit je mnoho. Jednou z nich je i affiliate marketing, který je pro e‑shopy efektivní a nejméně rizikový.

Přečíst článek

Expanze e‑shopu: kolik je potřeba připravit si peněz?

Kdo chce základnu zákazníků svého e‑shopu rozšiřovat, určitě zvažuje i expanzi do zahraničí, jako jednu z cest k novým zákazníkům. S ní jsou ale spojené různé výzvy, a to zejména po finanční stránce. Jaké investice vás neminou? To se dozvíte v článku, který jsme pro vás připravili s našim partnerem Lemonero, specializujícím se na chytré financování e‑shopů. Poskytnout vám může během pár kliknutí a 10 minut dostatečný kapitál pro financování expanze či čehokoliv dalšího.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Jak na affiliate marketing s partnerem Affial

Ať už vlastníte e‑shop, nebo se jen chystáte ho založit, trend affiliate marketingu vám může být známý. Jak ale správně s affiliate marketingem pracovat a zúročit tak všechny jeho výhody? Představujeme partnera Affial, se kterým vám v rozhovoru affiliate marketing přiblížíme.

Přečíst článek

Případové studie

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Zavolejte nám

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Napište nám e‑mail

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí