Blog

Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...

Sejde se Němec, Ital a Rumun...

To není vtip, ale návštěvnost vašeho e‑shopu v roce 2023. Čím dál víc českých e‑shopů expanduje do zahraničí, a tak se běžně stává, že u nich nakupují různé národnosti. Co ale udělat proto, aby byli Němec, Ital i Rumun spokojení? Na to jsme se zeptali našich CEOs Jirky a Lukáše.

Přečíst článek

Proč (ne)používat strojový překlad e‑shopu

Strojový překlad se neustále zlepšuje a při expanzi e‑shopu do zahraničí se stává skvělým pomocníkem. Technologie má zajisté mnoho výhod. Její využití při překladu webu má však i pár úskalí. V článku se zaměříme na ty největší z nich.

Přečíst článek

Švýcarsko volá: Návod na úspěšnou expanzi za Alpami

Kam směřovat expanzi vašeho e‑shopu? Jeden z trhů, který se často objevuje v seznamu potenciálních cílů, je Švýcarsko. Jako země s jedním z nejrozvinutějších a nejstabilnějších ekonomických systémů na světě představuje lákavou příležitost pro firmy hledající odbytiště. Jak se ale procesem expanze úspěšně prokousat?

Přečíst článek

Expanze e-shopu na vlastní pěst: Ano nebo ne?

Přemýšlíte nad rozšířením svého e‑shopu do zahraničí, ale obáváte se komplikací a nejistot, které s tím mohou být spojeny? Rozhodování pro expanzi e‑shopu do zahraničí může být pro mnoho podnikatelů obtížné a zdlouhavé. V článku shrneme, jaké jsou výhody a nevýhody expanze na vlastní pěst. Zjistěte, jestli je to pro vás to pravé!

Přečíst článek

6 chyb, kterých se vyvarovat při expanzi e‑shopu do zahraničí

Při vstupu vašeho e‑shopu na zahraniční trh zdaleka nestačí jen obeznámit se s obchodními podmínkami a legislativou dané země. Firmy mnohdy zapomínají na další specifika cílového trhu i celého procesu. Co tedy bývá příčinou neúspěchu? Přečtěte si naše tipy, na co si dát pozor.

Přečíst článek

Jak posílit prodeje v zahraničí díky affiliate marketingu

Akvizice e‑shopu na nový trh vždy skrývá řadu překážek. S postupem a návodem na expanzi jsme vás už v minulosti obeznámily. Co ale dělat, pokud už máte vše spuštěné, perfektně nastavené a prodeje nikde? Cest, jak toho docílit je mnoho. Jednou z nich je i affiliate marketing, který je pro e‑shopy efektivní a nejméně rizikový.

Přečíst článek

Shoptet a NK Expand o tom, jak s e‑shopem do zahraničí v 10 krocích

Expanze do zahraničí e‑shopům umožňuje rozšíření cílového trhu, zvýšení tržeb a snížení rizika závislosti na jednom trhu. Pro efektivní expanzi je důležité provést určité kroky, aby byla expanze úspěšná. Jaké kroky k expanzi tedy patří, a jak k nim přistupovat? To jsme rozebrali na březnovém webináři s naším partnerem Shoptetem.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Czech Online Expo 2023: co jsme si z konference odnesli?

Účast na veletrzích je skvělá příležitost, jak načerpat nové know‑how z oboru a osobně se potkat s klienty i partnery. Proto bereme účast na e‑commerce akcích jako nedílnou součást našeho působení v e‑commerce světě a nechyběli jsme ani na největším českém e‑commerce veletrhu, Czech Online Expo!

PŘEČÍST ČLÁNEK

Webinář o hlavních zásadách efektivní expanze e-shopu

Kdy se vyplatí zboží prodávat přes online tržiště a kdy přes vlastní e‑shop? A hlavně ‑ jak při expanzi ušetřit a automatizovat celý proces? Na tyto i další otázky se zaměřil webinář od BaseLinkeru ve spolupráci s námi.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Webinář: Efektivita a automatizace při expanzi e-shopu do zahraničí

Uvažujete o navýšení obratu e‑shopu díky prodeji do zahraničí? Chcete vědět, jak na expanzi jít efektivně? Podívejte se na záznam webináře NK Expand + BaseLinker o expanzi českých a slovenských e‑shopů na zahraniční e‑commerce. Webinář je přínosný pro CEOs, obchodní manažery i marketingové specialisty.

Přečíst článek

NK Open 2022: Těžko na slunci, lehko na hřišti

Teambuilding je vždycky dobrý nápad. Tentokrát jsme se vydali za Adamem, Evou a Venuší. Vyfasovali jsme hole, míčky a vydali se na ně. Nebojte, nikdo živý k újmě nepřišel. Tři jmenovaní jsou totiž jednotlivá hřiště minigolfu v Brně‑Líšni!

Přečíst článek

Je Google Analytics 4 konečně v souladu s GDPR?

S nástupem Google Analytics 4 se znovu otevírá dlouholetý spor mezi Google Analytics a GDPR. Google dosud dostal mnohamilionové pokuty od několika evropských úřadů pro ochranu osobních údajů. Podle některých těchto úřadů je využívání Google Analytics dokonce nezákonné. Bude nastupující „čtyřka“ konečně plně v souladu s legislativou EU?

Přečíst článek

Případové studie

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Zavolejte nám

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Napište nám e‑mail

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí