Blog
Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...
NK Open 2022: Těžko na slunci, lehko na hřišti
Teambuilding je vždycky dobrý nápad. Tentokrát jsme se vydali za Adamem, Evou a Venuší. Vyfasovali jsme hole, míčky a vydali se na ně. Nebojte, nikdo živý k újmě nepřišel. Tři jmenovaní jsou totiž jednotlivá hřiště minigolfu v Brně‑Líšni!
Přečíst článekJe Google Analytics 4 konečně v souladu s GDPR?
S nástupem Google Analytics 4 se znovu otevírá dlouholetý spor mezi Google Analytics a GDPR. Google dosud dostal mnohamilionové pokuty od několika evropských úřadů pro ochranu osobních údajů. Podle některých těchto úřadů je využívání Google Analytics dokonce nezákonné. Bude nastupující „čtyřka“ konečně plně v souladu s legislativou EU?
Přečíst článekNa webináři jsme předali 9 tipů pro expanzi e‑shopů do zahraničí
Trend e‑commerce neustále roste. Po úspěchu e‑shopu na domácím trhu se nabízí další krok: expanze do zahraničí. Vstup na nový trh vyžaduje odborné znalosti, o které se zajímá stále více e‑shopů. Jak zajistit, aby váš e‑shop působil na rodilé mluvčí autenticky? Právě to bylo tématem našeho webináře, který jsme pořádali ve spolupráci s Upgates.
PŘEČÍST ČLÁNEKCo je to SEO překlad a jak jej efektivně využít při expanzi e‑shopu do zahraničí
Princip SEO překladu je prostý, skrývá však skutečnou magii klíčových slov a populárních vyhledávacích frází. Při vyhledávání konkrétního produktu zadávají potenciální zákazníci vyhledávací dotaz a internetový bot následně indexuje jednotlivé webové stránky. Podle klíčových slov pak zobrazí jak cílené PPC reklamy, tak i nejrelevantnější webové stránky. Je proto nutností, aby e‑shop obsahoval ta nejvíce relevantní klíčová slova, díky kterým bude zařazen na přední příčky organického vyhledávání.
SEO neboli optimalizace pro vyhledávače je tak pravidelnou činností každého e‑shopu. Víte však, jak na SEO překlad, pokud chcete expandovat do zahraničí?
PŘEČÍST ČLÁNEKObsahový marketing pro získání nových zákazníků při expanzi e‑shopu do zahraničí
Daří se vašemu e‑shopu na tuzemském trhu a uvažujete nad expanzí do zahraničí? Hledáte další ověřené způsoby, jak získat v zahraničí zákazníky? Přečtěte si, jaké výhody vašemu e‑shopu přinese obsahový marketing a jak může tvorba obsahu podpořit vaše podnikání na zahraničním trhu.
PŘEČÍST ČLÁNEKProč je analýza klíčových slov při expanzi e‑shopu do zahraničí důležitá?
Jste úspěšným provozovatelem e‑shopu na českém trhu a uvažujete nad expanzí do zahraničí? Přemýšlíte, jak v zahraničí získat nové zákazníky?
Přečtěte si, proč je analýza klíčových slov v cizím jazyce nezbytnou součástí každé úspěšné expanze e‑shopu do zahraničí.
PŘEČÍST ČLÁNEKNejčastější chyby při překladu a lokalizaci e‑shopu do zahraničí
Máte úspěšný e‑shop a přemýšlíte nad expanzí do zahraničí? Pak věnujte opravdu dostatečnou pozornost překladu e‑shopu a jeho následné lokalizaci. Jedná se o oblast, na které není vhodné šetřit. Přinášíme vám přehled nejčastějších chyb, kterých se provozovatelé e‑shopů v této oblasti dopouštějí.
PŘEČÍST ČLÁNEKNástroje a služby, které potřebujete pro úspěšnou expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí
Uvažujete o expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí? Pak si jistě lámete hlavu s tím, do které země zamířit, co vše bude nutné zařídit a jak uspět proti tamní konkurenci.
Poradíme vám, jaké nástroje a služby se vám při vaší cestě na nové trhy v zahraničí mohou hodit.
PŘEČÍST ČLÁNEK