Blog
Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...
Ekologie ve fulfillmentu: proč je zelená logistika důležitou součástí expanze e-shopu
V době, kdy e‑commerce roste bleskovou rychlostí, se společnosti potýkají nejen s nutností uspokojit rostoucí požadavky zákazníků, ale i s naléhavou potřebou snížit svůj vliv na životní prostředí. V tomto odvětví se proto pro e‑shopy slova jako udržitelnost, zelené strategie a ekologická logistika stávají aktuálními trendy a v některých případech i prioritami.
Přečíst článekBuďte připraveni na zimní sezonu s vaším e-shopem
Zima se blíží a s ní i období nákupních horeček. Připravte se na zahraniční trhy, zvyšte své zisky a posilněte své vazby se zahraničními zákazníky. Zde najdete klíčové tipy a rady pro úspěšnou zimní sezonu ve světě e‑commerce.
Přečíst článekPřeklad a lokalizace webu a e‑shopu: Klíč k úspěchu v zahraničí
Chcete, aby váš web a e-shop v zahraničí působil důvěryhodně? Klíčem jsou překlady, které obsahují správná klíčová slova a znějí přirozeně. Díky moderním technologiím, jako jsou CAT a Machine Translation, získáte kvalitní SEO překlady za výhodnou cenu.
Přečíst článekJak na sociální sítě v zahraničí
Při expanzi e‑shopu na mezinárodní trhy může detail rozhodnout o úspěchu. Správná volba sociální platformy, lokalizace obsahu a cílená reklama jsou klíčové. Zahraniční trhy přinášejí příležitosti i výzvy, jako kulturní odlišnosti a konkurence. Efektivní strategie a pružná adaptace na trendy jsou nezbytné pro úspěch vaší značky v zahraničí.
Přečíst článekSEO bez linkbuildingu není SEO
Internet je nepřetržitě rostoucím universem informací, kde každá webová stránka soutěží o pozornost svých návštěvníků. Jak tedy dosáhnout, aby byla vaše stránka nejen jednou z mnoha, ale skutečným magnetem pro návštěvníky? Klíčem k tomu je optimalizace pro vyhledávače, známá také pod zkratkou SEO (Search Engine Optimization).
Přečíst článekAktuální trendy v e-commerce logistice
Rychlý růst online nakupování způsobil v e‑commerce zásadní změny a ovlivnil způsob, jakým lidé nakupují a e‑shopy fungují. S rostoucí oblíbeností online nákupů roste i potřeba efektivních a účinných logistických řešení pro elektronický obchod. V tomto článku se budeme věnovat nejnovějším trendům v logistice e‑commerce.
Přečíst článekTop důvody, proč využívat zbožové srovnávače
Představte si přeplněný tržní prostor, kde každý e‑shop bojuje o pozornost svých zákazníků. Jak se v takovém prostředí vyznat a nabídnout zákazníkům to nejlepší? Zbožové srovnávače mohou být tou pravou odpovědí! V našem článku vám odhalíme nejdůležitější důvody, proč by měl každý e‑shop zahrnout zbožové srovnávače do své marketingové strategie.
Přečíst článekJak efektivně využít srovnávače v moderním marketingu
V dnešní digitální době se srovnávače cen stávají klíčovým nástrojem pro zákazníky i prodejce. Jak ale efektivně využít bidding na srovnávačích k maximalizaci prodeje a zvýšení viditelnosti značky? Prozkoumejme společně strategie a postupy, které tento nástroj nabízí v rámci moderního marketingu.
Přečíst článekSejde se Němec, Ital a Rumun...
To není vtip, ale návštěvnost vašeho e‑shopu v roce 2023. Čím dál víc českých e‑shopů expanduje do zahraničí, a tak se běžně stává, že u nich nakupují různé národnosti. Co ale udělat proto, aby byli Němec, Ital i Rumun spokojení? Na to jsme se zeptali našich CEOs Jirky a Lukáše.
Přečíst článekFreelancer vs. agentury: Kdo zajistí překlad e‑shopu bez starostí a zbytečných nákladů?
Je lepší zvolit k překladu e‑shopu agenturu nebo překladatele na volné noze? Toť otázka, která vyvstává na mysli většiny e‑shopařů zvažujících, či dokonce již realizujících expanzi do zahraničí. Přečtěte si, nad čím se vyplatí dopředu zamyslet a která z obou možností je právě pro vás ta výhodnější.
Přečíst článekProč (ne)používat strojový překlad e‑shopu
Strojový překlad se neustále zlepšuje a při expanzi e‑shopu do zahraničí se stává skvělým pomocníkem. Technologie má zajisté mnoho výhod. Její využití při překladu webu má však i pár úskalí. V článku se zaměříme na ty největší z nich.
Přečíst článekŠvýcarsko volá: Návod na úspěšnou expanzi za Alpami
Kam směřovat expanzi vašeho e‑shopu? Jeden z trhů, který se často objevuje v seznamu potenciálních cílů, je Švýcarsko. Jako země s jedním z nejrozvinutějších a nejstabilnějších ekonomických systémů na světě představuje lákavou příležitost pro firmy hledající odbytiště. Jak se ale procesem expanze úspěšně prokousat?
Přečíst článek