Blog
Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...
Švýcarsko volá: Návod na úspěšnou expanzi za Alpami
Kam směřovat expanzi vašeho e‑shopu? Jeden z trhů, který se často objevuje v seznamu potenciálních cílů, je Švýcarsko. Jako země s jedním z nejrozvinutějších a nejstabilnějších ekonomických systémů na světě představuje lákavou příležitost pro firmy hledající odbytiště. Jak se ale procesem expanze úspěšně prokousat?
Přečíst článekExpanze e-shopu na vlastní pěst: Ano nebo ne?
Přemýšlíte nad rozšířením svého e‑shopu do zahraničí, ale obáváte se komplikací a nejistot, které s tím mohou být spojeny? Rozhodování pro expanzi e‑shopu do zahraničí může být pro mnoho podnikatelů obtížné a zdlouhavé. V článku shrneme, jaké jsou výhody a nevýhody expanze na vlastní pěst. Zjistěte, jestli je to pro vás to pravé!
Přečíst článek6 chyb, kterých se vyvarovat při expanzi e‑shopu do zahraničí
Při vstupu vašeho e‑shopu na zahraniční trh zdaleka nestačí jen obeznámit se s obchodními podmínkami a legislativou dané země. Firmy mnohdy zapomínají na další specifika cílového trhu i celého procesu. Co tedy bývá příčinou neúspěchu? Přečtěte si naše tipy, na co si dát pozor.
Přečíst článekJak posílit prodeje v zahraničí díky affiliate marketingu
Akvizice e‑shopu na nový trh vždy skrývá řadu překážek. S postupem a návodem na expanzi jsme vás už v minulosti obeznámily. Co ale dělat, pokud už máte vše spuštěné, perfektně nastavené a prodeje nikde? Cest, jak toho docílit je mnoho. Jednou z nich je i affiliate marketing, který je pro e‑shopy efektivní a nejméně rizikový.
Přečíst článekShoptet a NK Expand o tom, jak s e‑shopem do zahraničí v 10 krocích
Expanze do zahraničí e‑shopům umožňuje rozšíření cílového trhu, zvýšení tržeb a snížení rizika závislosti na jednom trhu. Pro efektivní expanzi je důležité provést určité kroky, aby byla expanze úspěšná. Jaké kroky k expanzi tedy patří, a jak k nim přistupovat? To jsme rozebrali na březnovém webináři s naším partnerem Shoptetem.
PŘEČÍST ČLÁNEKZahraniční expanze s e‑shopem od Upgates
Plánujete se svým e‑shopem expandovat do zahraničí? Pak vás bude jistě zajímat, jakou e‑shopovou platformu využít, aby byla vaše zahraniční expanze úspěšná. Současně by se mělo jednat o řešení, které vám brzy nezačne být „malé“ nebo vás v další expanzi omezovat. Přečtěte si, jak můžete při zahraniční expanzi se svým e‑shopem využít řešení od partnera NK Expand, firmy Upgates.
Přečíst článekCzech Online Expo 2023: co jsme si z konference odnesli?
Účast na veletrzích je skvělá příležitost, jak načerpat nové know‑how z oboru a osobně se potkat s klienty i partnery. Proto bereme účast na e‑commerce akcích jako nedílnou součást našeho působení v e‑commerce světě a nechyběli jsme ani na největším českém e‑commerce veletrhu, Czech Online Expo!
PŘEČÍST ČLÁNEKWebinář o hlavních zásadách efektivní expanze e-shopu
Kdy se vyplatí zboží prodávat přes online tržiště a kdy přes vlastní e‑shop? A hlavně ‑ jak při expanzi ušetřit a automatizovat celý proces? Na tyto i další otázky se zaměřil webinář od BaseLinkeru ve spolupráci s námi.
PŘEČÍST ČLÁNEKJak na affiliate marketing s partnerem Affial
Ať už vlastníte e‑shop, nebo se jen chystáte ho založit, trend affiliate marketingu vám může být známý. Jak ale správně s affiliate marketingem pracovat a zúročit tak všechny jeho výhody? Představujeme partnera Affial, se kterým vám v rozhovoru affiliate marketing přiblížíme.
Přečíst článekWebinář: Efektivita a automatizace při expanzi e-shopu do zahraničí
Uvažujete o navýšení obratu e‑shopu díky prodeji do zahraničí? Chcete vědět, jak na expanzi jít efektivně? Podívejte se na záznam webináře NK Expand + BaseLinker o expanzi českých a slovenských e‑shopů na zahraniční e‑commerce. Webinář je přínosný pro CEOs, obchodní manažery i marketingové specialisty.
Přečíst článekNK Open 2022: Těžko na slunci, lehko na hřišti
Teambuilding je vždycky dobrý nápad. Tentokrát jsme se vydali za Adamem, Evou a Venuší. Vyfasovali jsme hole, míčky a vydali se na ně. Nebojte, nikdo živý k újmě nepřišel. Tři jmenovaní jsou totiž jednotlivá hřiště minigolfu v Brně‑Líšni!
Přečíst článekJe Google Analytics 4 konečně v souladu s GDPR?
S nástupem Google Analytics 4 se znovu otevírá dlouholetý spor mezi Google Analytics a GDPR. Google dosud dostal mnohamilionové pokuty od několika evropských úřadů pro ochranu osobních údajů. Podle některých těchto úřadů je využívání Google Analytics dokonce nezákonné. Bude nastupující „čtyřka“ konečně plně v souladu s legislativou EU?
Přečíst článek