Blog
Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...
Expanze e‑shopu: kolik je potřeba připravit si peněz?
Kdo chce základnu zákazníků svého e‑shopu rozšiřovat, určitě zvažuje i expanzi do zahraničí, jako jednu z cest k novým zákazníkům. S ní jsou ale spojené různé výzvy, a to zejména po finanční stránce. Jaké investice vás neminou? To se dozvíte v článku, který jsme pro vás připravili s našim partnerem Lemonero, specializujícím se na chytré financování e‑shopů. Poskytnout vám může během pár kliknutí a 10 minut dostatečný kapitál pro financování expanze či čehokoliv dalšího.
PŘEČÍST ČLÁNEKJak na affiliate marketing s partnerem Affial
Ať už vlastníte e‑shop, nebo se jen chystáte ho založit, trend affiliate marketingu vám může být známý. Jak ale správně s affiliate marketingem pracovat a zúročit tak všechny jeho výhody? Představujeme partnera Affial, se kterým vám v rozhovoru affiliate marketing přiblížíme.
Přečíst článekZískejte kapitál během pár minut díky novince GoPay Financing
Neočekávané investice nebo nedostatek prostředků pro naskladnění zásob už nemusí trápit ty e-shopy, které využívají platební bránu GoPay. Nová služba GoPay Financing, na které spolupracuje náš dlouhodobý partner Lemonero, byla před nedávnem oficiálně spuštěna. Co vše vám pomůže ufinancovat a jak jednoduché je úvěr získat?
Přečíst článekExpanze do zahraničí pro malé a střední e‑shopy: kde na ni vzít?
Téměř žádný e‑shop, který chce růst, se expanzi do zahraničí nejspíš nevyhne. Jedná se však o nákladnou činnost, a tak je zcela přirozené pokládat si otázku, kde na ni získat potřebné prostředky. Možností máte několik a velkou výhodou je, že je můžete různě kombinovat.
Přečíst článekFinancování (nejen) expanze e‑shopu do zahraničí je jednodušší, než si myslíte
Expanze e‑shopu do zahraničí je dlouhodobý proces, který samozřejmě něco stojí. Nikdo netvrdí, že svépomocí ho neufinancujete. Jenže financováním čistě z vlastního kapitálu brzdíte růst jinde, kde kvůli expanzi chybí peníze.
Místo ohrožení vlastního cash flow financujte expanzi třeba s Lemonero, partnerem NK Expand. Úvěr však můžete získat na cokoli, co s provozem vašeho e‑shopu souvisí.
Přečíst článek7 ověřených způsobů propagace e‑shopu v zahraničí
Spustili jste nový e‑shop v zahraničí, ale očekávaná návštěvnost stále nepřichází? To, že máte dobře zpracované SEO překlady a kvalitní zákaznickou podporu ještě automaticky neznamená, že zákazníci přijdou na váš e‑shop sami.
Abyste se dokázali prosadit v ostré konkurenci, měli byste zapracovat na chytré marketingové strategii.
PŘEČÍST ČLÁNEKObsahový marketing pro získání nových zákazníků při expanzi e‑shopu do zahraničí
Daří se vašemu e‑shopu na tuzemském trhu a uvažujete nad expanzí do zahraničí? Hledáte další ověřené způsoby, jak získat v zahraničí zákazníky? Přečtěte si, jaké výhody vašemu e‑shopu přinese obsahový marketing a jak může tvorba obsahu podpořit vaše podnikání na zahraničním trhu.
PŘEČÍST ČLÁNEKZákaznická podpora jako podmínka úspěšné expanze e‑shopu do zahraničí
Uvažujete nad nastavením zákaznické podpory tak, aby podporovala rozvoj vašeho e‑shopu v zahraničí? Jak moc je zákaznická podpora při expanzi e‑shopu důležitá? A co musí zákaznická podpora obsahovat, aby byla efektivní? Odpovědi na tyto otázky najdete v našem novém článku.
PŘEČÍST ČLÁNEKProč používat PPC reklamu při expanzi e‑shopu do zahraničí
Expandujete s e‑shopem do zahraničí a přemýšlíte, jaké kroky realizovat, abyste hned na začátku oslovili na novém trhu co nejvíce zákazníků? Přečtěte si, proč je v takovém případě PPC reklama nástrojem přesně pro vás a jak ji při expanzi do zahraničí co nejefektivněji využívat.
PŘEČÍST ČLÁNEKVyužití zbožových srovnávačů při expanzi e‑shopu do zahraničí
Expandujete s e‑shopem do zahraničí a plánujete využít zbožové srovnávače jako nástroj k získávání zákazníků? Přečtěte si, jak postupovat při jejich výběru i nastavení produktového feedu. Jen tak vám při vaší zahraniční expanzi dokážou zbožové srovnávače skutečně generovat očekávaný zisk.
PŘEČÍST ČLÁNEKExpanze e‑shopu do zahraničí v roce 2021 – jak na marketing a logistiku
Probíhající pandemie onemocnění Covid‑19 má z byznysového pohledu jasné vítěze. I když je toto vítězství vzhledem k stavu společnosti a zdravotnictví opravdu hořkosladké. Vítězi jsou jednoznačně e‑shopy a další hráči v segmentu e‑commerce.
Přečtěte si naše doporučení pro marketing a logistiku e‑shopů v roce 2021.
PŘEČÍST ČLÁNEKNástroje a služby, které potřebujete pro úspěšnou expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí
Uvažujete o expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí? Pak si jistě lámete hlavu s tím, do které země zamířit, co vše bude nutné zařídit a jak uspět proti tamní konkurenci.
Poradíme vám, jaké nástroje a služby se vám při vaší cestě na nové trhy v zahraničí mohou hodit.
PŘEČÍST ČLÁNEK