Blog

Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...

NK Open 2022: Těžko na slunci, lehko na hřišti

Teambuilding je vždycky dobrý nápad. Tentokrát jsme se vydali za Adamem, Evou a Venuší. Vyfasovali jsme hole, míčky a vydali se na ně. Nebojte, nikdo živý k újmě nepřišel. Tři jmenovaní jsou totiž jednotlivá hřiště minigolfu v Brně‑Líšni!

Přečíst článek

Je Google Analytics 4 konečně v souladu s GDPR?

S nástupem Google Analytics 4 se znovu otevírá dlouholetý spor mezi Google Analytics a GDPR. Google dosud dostal mnohamilionové pokuty od několika evropských úřadů pro ochranu osobních údajů. Podle některých těchto úřadů je využívání Google Analytics dokonce nezákonné. Bude nastupující „čtyřka“ konečně plně v souladu s legislativou EU?

Přečíst článek

Financování (nejen) expanze e‑shopu do zahraničí je jednodušší, než si myslíte

Expanze eshopu do zahraničí je dlouhodobý proces, který samozřejmě něco stojí. Nikdo netvrdí, že svépomocí ho neufinancujete. Jenže financováním čistě z vlastního kapitálu brzdíte růst jinde, kde kvůli expanzi chybí peníze.

 

Místo ohrožení vlastního cash flow financujte expanzi třeba s Lemonero, partnerem NK Expand. Úvěr však můžete získat na cokoli, co s provozem vašeho eshopu souvisí.

Přečíst článek

Na webináři jsme předali 9 tipů pro expanzi e‑shopů do zahraničí

Trend ecommerce neustále roste. Po úspěchu eshopu na domácím trhu se nabízí další krok: expanze do zahraničí. Vstup na nový trh vyžaduje odborné znalosti, o které se zajímá stále více eshopů. Jak zajistit, aby váš eshop působil na rodilé mluvčí autenticky? Právě to bylo tématem našeho webináře, který jsme pořádali ve spolupráci s Upgates.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Co je to SEO překlad a jak jej efektivně využít při expanzi e‑shopu do zahraničí

Princip SEO překladu je prostý, skrývá však skutečnou magii klíčových slov a populárních vyhledávacích frází. Při vyhledávání konkrétního produktu zadávají potenciální zákazníci vyhledávací dotaz a internetový bot následně indexuje jednotlivé webové stránky. Podle klíčových slov pak zobrazí jak cílené PPC reklamy, tak i nejrelevantnější webové stránky. Je proto nutností, aby eshop obsahoval ta nejvíce relevantní klíčová slova, díky kterým bude zařazen na přední příčky organického vyhledávání.

 

SEO neboli optimalizace pro vyhledávače je tak pravidelnou činností každého eshopu. Víte však, jak na SEO překlad, pokud chcete expandovat do zahraničí?

PŘEČÍST ČLÁNEK

Jak na obchodní podmínky e‑shopu při expanzi do zahraničí?

Máte eshop a chcete prodávat na zahraničním trhu? Nezapomeňte si pohlídat své obchodní podmínky. Stejně jako SEO překlad a lokalizace webu jsou důležité i správně, a hlavně právně přizpůsobené obchodní podmínky a další obchodní dokumentace eshopu.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Zákaznická podpora jako podmínka úspěšné expanze e‑shopu do zahraničí

Uvažujete nad nastavením zákaznické podpory tak, aby podporovala rozvoj vašeho eshopu v zahraničí? Jak moc je zákaznická podpora při expanzi eshopu důležitá? A co musí zákaznická podpora obsahovat, aby byla efektivní? Odpovědi na tyto otázky najdete v našem novém článku.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Režim One Stop Shop (OSS) usnadňuje e‑shopům život

Máte eshop a prodáváte zákazníkům do zahraničí? Pak jste se možná setkali s povinností registrovat se k DPH v zemích EU v případě překročení stanoveného limitu. To už je naštěstí minulost, protože od 1. července 2021 došlo k výraznému zjednodušení při vykazování a odvodu DPH.

Přečtěte si, jak režim jednoho správního místa funguje a jak vám tato změna může pomoci.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Proč je analýza klíčových slov při expanzi e‑shopu do zahraničí důležitá?

Jste úspěšným provozovatelem eshopu na českém trhu a uvažujete nad expanzí do zahraničí? Přemýšlíte, jak v zahraničí získat nové zákazníky?

 

Přečtěte si, proč je analýza klíčových slov v cizím jazyce nezbytnou součástí každé úspěšné expanze eshopu do zahraničí.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Registrace k DPH a zahraniční bankovní účet při expanzi e‑shopu do zahraničí

Rozhodli jste se expandovat se svým eshopem do zahraničí a nyní přemýšlíte, jak je to s povinností registrovat se v dané zemi k DPH? Zajímá vás, zda je nutné založit si zahraniční bankovní účet?

 

Přečtěte si, jak v těchto situacích postupovat, aby vaše expanze eshopu byla úspěšná.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Důvěryhodné platební brány pro úspěšnou expanzi e‑shopu do zahraničí

Platby a platební brány jsou další otázkou, kterou si eshop při expanzi na zahraniční trh musí vyřešit. Kvalita platební brány a její důvěryhodnost je v tomto případě na prvním místě. Přečtěte si, jak vybrat spolehlivou platební bránu pro zahraniční platby.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Nejčastější chyby při překladu a lokalizaci e‑shopu do zahraničí

Máte úspěšný eshop a přemýšlíte nad expanzí do zahraničí? Pak věnujte opravdu dostatečnou pozornost překladu eshopu a jeho následné lokalizaci. Jedná se o oblast, na které není vhodné šetřit. Přinášíme vám přehled nejčastějších chyb, kterých se provozovatelé eshopů v této oblasti dopouštějí.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Případové studie

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Zavolejte nám

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Napište nám e‑mail

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí