Blog

Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...

Důvěryhodné platební brány pro úspěšnou expanzi e‑shopu do zahraničí

Platby a platební brány jsou další otázkou, kterou si eshop při expanzi na zahraniční trh musí vyřešit. Kvalita platební brány a její důvěryhodnost je v tomto případě na prvním místě. Přečtěte si, jak vybrat spolehlivou platební bránu pro zahraniční platby.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Nákupní chování zákazníků v jednotlivých evropských zemích

Přemýšlíte, která země je pro vaši expanzi eshopu z hlediska chování zákazníků nejvhodnější? Ve které zemi se vyskytuje váš ideální ecommerce zákazník?


Přinášíme vám základní přehled zvyklostí a nákupního chování zákazníků ve vybraných státech EU.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Nejčastější chyby při překladu a lokalizaci e‑shopu do zahraničí

Máte úspěšný eshop a přemýšlíte nad expanzí do zahraničí? Pak věnujte opravdu dostatečnou pozornost překladu eshopu a jeho následné lokalizaci. Jedná se o oblast, na které není vhodné šetřit. Přinášíme vám přehled nejčastějších chyb, kterých se provozovatelé eshopů v této oblasti dopouštějí.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Expanze e‑shopu do zahraničí v roce 2021 – jak na marketing a logistiku

Probíhající pandemie onemocnění Covid19 má z byznysového pohledu jasné vítěze. I když je toto vítězství vzhledem k stavu společnosti a zdravotnictví opravdu hořkosladké. Vítězi jsou jednoznačně eshopy a další hráči v segmentu ecommerce.

 

Přečtěte si naše doporučení pro marketing a logistiku eshopů v roce 2021.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Nástroje a služby, které potřebujete pro úspěšnou expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí

Uvažujete o expanzi vašeho eshopu do zahraničí? Pak si jistě lámete hlavu s tím, do které země zamířit, co vše bude nutné zařídit a jak uspět proti tamní konkurenci.

 

Poradíme vám, jaké nástroje a služby se vám při vaší cestě na nové trhy v zahraničí mohou hodit.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Jak získat maďarské nebo německé telefonní číslo

Plánujete se svým e‑shopem expandovat do zahraničí a chcete úspěch podpořit kvalitní zákaznickou podporou? Pak asi uvažujete o zákaznické lince dostupné na lokálním telefonním čísle. Aby na zákazníky eshopu v dané zemi působila důvěryhodně a nebáli se na ni volat.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Návod na úspěšnou expanzi e‑shopu podle Tomáše Bravermana z Heureka.cz

Rádi byste z Česka expandovali se svým eshopem na nový ecommerce trh a nevíte, do které země by bylo vhodné zamířit? Lámete si hlavu s tím, jak úspěšně konkurovat zahraničním eshopům? Odpovědi na tyto i další otázky spojené s úspěšnou expanzí eshopu do zahraničí najdete v článku Tomáše Bravermana z portálu Heureka.cz.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Top 7 e‑commerce trendů pro rok 2020

V roce 2019 dosahovaly maloobchodní tržby v e-commerce celkem přibližně 3,5 bilionu dolarů. Online obchodování se tak už dávno stalo vysoce konkurenčním odvětvím, což se při nastalé koronavirové krizi ještě prohloubilo. Online začali nakupovat i lidé, kteří o tom ještě donedávna ani neuvažovali. 

PŘEČÍST ČLÁNEK

Výběr správných osob do týmu zahraniční zákaznické podpory

Máte e-shop a dospěli jste k rozhodnutí, že „český rybník“ už pro vás není dostačující? Přečtěte si, na co je třeba dávat pozor při hledání osob pro poskytování zákaznické podpory, a také to, proč je v tomto případě tak důležité mít „správného člověka na správném místě“.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Proč (ne)expandovat do zahraničí přes Amazon

Zvažujete prodávat na Amazonu – největším online tržišti na světě? Nebo chcete jen Amazon přidat jako další prodejní kanál k vlastnímu e-shopu? Amazon může být skvělým nástrojem pro rychlý vstup na zahraniční trh. Rozhodně ale není pro každého. Při jeho využívání soutěžíte pouze cenou a bez možnosti odlišit se od konkurence. A internet je plný příběhů lidí, kteří na Amazonu zkusili prodávat a prodělali na tom kalhoty.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Jak dobře lokalizovat e‑shop pro expanzi do zahraničí

Při expanzi e-shopu do zahraničí je lokalizace webových stránek a e-shopu zpravidla prvním krokem. Lokalizační práce většinou začnou být aktuální hned poté, co se rozhodnete, do které země bude váš eshop expandovat. Analýza klíčových slov pro zahraniční trh, jejich citlivá implementace do překládaných textů, rodilí mluvčí a překlad metadat jsou základními předpoklady fungujícího e-shopu v zahraničí.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Rozdíl mezi překladem a lokalizací

Velmi často jsou tyto dva pojmy zaměňovány. Ačkoli je pravda, že tyto dva termíny spolu úzce souvisejí, ve skutečnosti je mezi nimi propastný rozdíl. Výsledkem jsou pak webové prezentace a e-shopy, které nedokážou oslovit nové zákazníky a přimět je k nákupu.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Případové studie

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Zavolejte nám

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Napište nám e‑mail

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí