Blog
Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...
Zákaznická podpora jako podmínka úspěšné expanze e‑shopu do zahraničí
Uvažujete nad nastavením zákaznické podpory tak, aby podporovala rozvoj vašeho e‑shopu v zahraničí? Jak moc je zákaznická podpora při expanzi e‑shopu důležitá? A co musí zákaznická podpora obsahovat, aby byla efektivní? Odpovědi na tyto otázky najdete v našem novém článku.
PŘEČÍST ČLÁNEKRežim One Stop Shop (OSS) usnadňuje e‑shopům život
Máte e‑shop a prodáváte zákazníkům do zahraničí? Pak jste se možná setkali s povinností registrovat se k DPH v zemích EU v případě překročení stanoveného limitu. To už je naštěstí minulost, protože od 1. července 2021 došlo k výraznému zjednodušení při vykazování a odvodu DPH.
Přečtěte si, jak režim jednoho správního místa funguje a jak vám tato změna může pomoci.
Proč používat PPC reklamu při expanzi e‑shopu do zahraničí
Expandujete s e‑shopem do zahraničí a přemýšlíte, jaké kroky realizovat, abyste hned na začátku oslovili na novém trhu co nejvíce zákazníků? Přečtěte si, proč je v takovém případě PPC reklama nástrojem přesně pro vás a jak ji při expanzi do zahraničí co nejefektivněji využívat.
PŘEČÍST ČLÁNEKVyužití zbožových srovnávačů při expanzi e‑shopu do zahraničí
Expandujete s e‑shopem do zahraničí a plánujete využít zbožové srovnávače jako nástroj k získávání zákazníků? Přečtěte si, jak postupovat při jejich výběru i nastavení produktového feedu. Jen tak vám při vaší zahraniční expanzi dokážou zbožové srovnávače skutečně generovat očekávaný zisk.
PŘEČÍST ČLÁNEKExpanze do zahraničí s e‑shopem od Shoptetu
Máte svůj český e‑shop postavený na řešení od Shoptetu? Využijte podporu cizích jazyků i možnost mít vlastní administraci nebo frontend hned v několika jazycích podle výběru. Poradíme vám i to, jak postupovat při samotném překladu a lokalizaci textů webu a e‑shopu. Tak, aby na návštěvníky působily autenticky a motivovaly je k nákupu.
Bát se nemusíte ani samotné expanze. Na lokální doméně pro danou zemi můžete s platformou Shoptet sebevědomě vyrazit i do zahraničí.
Přečíst článekProč je analýza klíčových slov při expanzi e‑shopu do zahraničí důležitá?
Jste úspěšným provozovatelem e‑shopu na českém trhu a uvažujete nad expanzí do zahraničí? Přemýšlíte, jak v zahraničí získat nové zákazníky?
Přečtěte si, proč je analýza klíčových slov v cizím jazyce nezbytnou součástí každé úspěšné expanze e‑shopu do zahraničí.
PŘEČÍST ČLÁNEKExpanze e‑shopu do zahraničí – jak dobře nastavit přepravu do zahraničí
Pokud se svým e‑shopem expandujete na nový zahraniční trh, otázce logistiky do zahraničí se nevyhnete.
Přečtěte si, na co při odesílání balíků z e‑shopu k zahraničním zákazníkům nezapomenout, aby byla expanze vašeho e‑shopu do zahraničí úspěšná.
Přečíst článekRegistrace k DPH a zahraniční bankovní účet při expanzi e‑shopu do zahraničí
Rozhodli jste se expandovat se svým e‑shopem do zahraničí a nyní přemýšlíte, jak je to s povinností registrovat se v dané zemi k DPH? Zajímá vás, zda je nutné založit si zahraniční bankovní účet?
Přečtěte si, jak v těchto situacích postupovat, aby vaše expanze e‑shopu byla úspěšná.
PŘEČÍST ČLÁNEKDůvěryhodné platební brány pro úspěšnou expanzi e‑shopu do zahraničí
Platby a platební brány jsou další otázkou, kterou si e‑shop při expanzi na zahraniční trh musí vyřešit. Kvalita platební brány a její důvěryhodnost je v tomto případě na prvním místě. Přečtěte si, jak vybrat spolehlivou platební bránu pro zahraniční platby.
PŘEČÍST ČLÁNEKNákupní chování zákazníků v jednotlivých evropských zemích
Přemýšlíte, která země je pro vaši expanzi e‑shopu z hlediska chování zákazníků nejvhodnější? Ve které zemi se vyskytuje váš ideální e‑commerce zákazník?
Přinášíme vám základní přehled zvyklostí a nákupního chování zákazníků ve vybraných státech EU.
Nejčastější chyby při překladu a lokalizaci e‑shopu do zahraničí
Máte úspěšný e‑shop a přemýšlíte nad expanzí do zahraničí? Pak věnujte opravdu dostatečnou pozornost překladu e‑shopu a jeho následné lokalizaci. Jedná se o oblast, na které není vhodné šetřit. Přinášíme vám přehled nejčastějších chyb, kterých se provozovatelé e‑shopů v této oblasti dopouštějí.
PŘEČÍST ČLÁNEKExpanze e‑shopu do zahraničí v roce 2021 – jak na marketing a logistiku
Probíhající pandemie onemocnění Covid‑19 má z byznysového pohledu jasné vítěze. I když je toto vítězství vzhledem k stavu společnosti a zdravotnictví opravdu hořkosladké. Vítězi jsou jednoznačně e‑shopy a další hráči v segmentu e‑commerce.
Přečtěte si naše doporučení pro marketing a logistiku e‑shopů v roce 2021.
PŘEČÍST ČLÁNEK