Blog
Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...
Shoptet a NK Expand o tom, jak s e‑shopem do zahraničí v 10 krocích
Expanze do zahraničí e‑shopům umožňuje rozšíření cílového trhu, zvýšení tržeb a snížení rizika závislosti na jednom trhu. Pro efektivní expanzi je důležité provést určité kroky, aby byla expanze úspěšná. Jaké kroky k expanzi tedy patří, a jak k nim přistupovat? To jsme rozebrali na březnovém webináři s naším partnerem Shoptetem.
PŘEČÍST ČLÁNEKCzech Online Expo 2023: co jsme si z konference odnesli?
Účast na veletrzích je skvělá příležitost, jak načerpat nové know‑how z oboru a osobně se potkat s klienty i partnery. Proto bereme účast na e‑commerce akcích jako nedílnou součást našeho působení v e‑commerce světě a nechyběli jsme ani na největším českém e‑commerce veletrhu, Czech Online Expo!
PŘEČÍST ČLÁNEKWebinář o hlavních zásadách efektivní expanze e-shopu
Kdy se vyplatí zboží prodávat přes online tržiště a kdy přes vlastní e‑shop? A hlavně ‑ jak při expanzi ušetřit a automatizovat celý proces? Na tyto i další otázky se zaměřil webinář od BaseLinkeru ve spolupráci s námi.
PŘEČÍST ČLÁNEKWebinář: Efektivita a automatizace při expanzi e-shopu do zahraničí
Uvažujete o navýšení obratu e‑shopu díky prodeji do zahraničí? Chcete vědět, jak na expanzi jít efektivně? Podívejte se na záznam webináře NK Expand + BaseLinker o expanzi českých a slovenských e‑shopů na zahraniční e‑commerce. Webinář je přínosný pro CEOs, obchodní manažery i marketingové specialisty.
Přečíst článekNK Open 2022: Těžko na slunci, lehko na hřišti
Teambuilding je vždycky dobrý nápad. Tentokrát jsme se vydali za Adamem, Evou a Venuší. Vyfasovali jsme hole, míčky a vydali se na ně. Nebojte, nikdo živý k újmě nepřišel. Tři jmenovaní jsou totiž jednotlivá hřiště minigolfu v Brně‑Líšni!
Přečíst článekJe Google Analytics 4 konečně v souladu s GDPR?
S nástupem Google Analytics 4 se znovu otevírá dlouholetý spor mezi Google Analytics a GDPR. Google dosud dostal mnohamilionové pokuty od několika evropských úřadů pro ochranu osobních údajů. Podle některých těchto úřadů je využívání Google Analytics dokonce nezákonné. Bude nastupující „čtyřka“ konečně plně v souladu s legislativou EU?
Přečíst článekNa webináři jsme předali 9 tipů pro expanzi e‑shopů do zahraničí
Trend e‑commerce neustále roste. Po úspěchu e‑shopu na domácím trhu se nabízí další krok: expanze do zahraničí. Vstup na nový trh vyžaduje odborné znalosti, o které se zajímá stále více e‑shopů. Jak zajistit, aby váš e‑shop působil na rodilé mluvčí autenticky? Právě to bylo tématem našeho webináře, který jsme pořádali ve spolupráci s Upgates.
PŘEČÍST ČLÁNEKObsahový marketing pro získání nových zákazníků při expanzi e‑shopu do zahraničí
Daří se vašemu e‑shopu na tuzemském trhu a uvažujete nad expanzí do zahraničí? Hledáte další ověřené způsoby, jak získat v zahraničí zákazníky? Přečtěte si, jaké výhody vašemu e‑shopu přinese obsahový marketing a jak může tvorba obsahu podpořit vaše podnikání na zahraničním trhu.
PŘEČÍST ČLÁNEKZákaznická podpora jako podmínka úspěšné expanze e‑shopu do zahraničí
Uvažujete nad nastavením zákaznické podpory tak, aby podporovala rozvoj vašeho e‑shopu v zahraničí? Jak moc je zákaznická podpora při expanzi e‑shopu důležitá? A co musí zákaznická podpora obsahovat, aby byla efektivní? Odpovědi na tyto otázky najdete v našem novém článku.
PŘEČÍST ČLÁNEKNástroje a služby, které potřebujete pro úspěšnou expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí
Uvažujete o expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí? Pak si jistě lámete hlavu s tím, do které země zamířit, co vše bude nutné zařídit a jak uspět proti tamní konkurenci.
Poradíme vám, jaké nástroje a služby se vám při vaší cestě na nové trhy v zahraničí mohou hodit.
PŘEČÍST ČLÁNEKJak získat maďarské nebo německé telefonní číslo
Plánujete se svým e‑shopem expandovat do zahraničí a chcete úspěch podpořit kvalitní zákaznickou podporou? Pak asi uvažujete o zákaznické lince dostupné na lokálním telefonním čísle. Aby na zákazníky e‑shopu v dané zemi působila důvěryhodně a nebáli se na ni volat.
PŘEČÍST ČLÁNEKVýběr správných osob do týmu zahraniční zákaznické podpory
Máte e-shop a dospěli jste k rozhodnutí, že „český rybník“ už pro vás není dostačující? Přečtěte si, na co je třeba dávat pozor při hledání osob pro poskytování zákaznické podpory, a také to, proč je v tomto případě tak důležité mít „správného člověka na správném místě“.
PŘEČÍST ČLÁNEK