Blog
Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...
Je Google Analytics 4 konečně v souladu s GDPR?
S nástupem Google Analytics 4 se znovu otevírá dlouholetý spor mezi Google Analytics a GDPR. Google dosud dostal mnohamilionové pokuty od několika evropských úřadů pro ochranu osobních údajů. Podle některých těchto úřadů je využívání Google Analytics dokonce nezákonné. Bude nastupující „čtyřka“ konečně plně v souladu s legislativou EU?
Přečíst článekNa webináři jsme předali 9 tipů pro expanzi e‑shopů do zahraničí
Trend e‑commerce neustále roste. Po úspěchu e‑shopu na domácím trhu se nabízí další krok: expanze do zahraničí. Vstup na nový trh vyžaduje odborné znalosti, o které se zajímá stále více e‑shopů. Jak zajistit, aby váš e‑shop působil na rodilé mluvčí autenticky? Právě to bylo tématem našeho webináře, který jsme pořádali ve spolupráci s Upgates.
PŘEČÍST ČLÁNEKJak na obchodní podmínky e‑shopu při expanzi do zahraničí?
Máte e‑shop a chcete prodávat na zahraničním trhu? Nezapomeňte si pohlídat své obchodní podmínky. Stejně jako SEO překlad a lokalizace webu jsou důležité i správně, a hlavně právně přizpůsobené obchodní podmínky a další obchodní dokumentace e‑shopu.
PŘEČÍST ČLÁNEKNejvhodnější chvíle pro expanzi e‑shopu do zahraničí. Ale kam expandovat?
Máte úspěšný e‑shop a přemýšlíte, jak vaše podnikatelské aktivity rozvíjet i v zahraničí? Zajímá vás, do jakých zemí české e‑shopy nejčastěji expandují? Jaký zahraniční trh zvolit a na co si dát v dané zemi pozor? Přečtěte si náš článek.
PŘEČÍST ČLÁNEKObsahový marketing pro získání nových zákazníků při expanzi e‑shopu do zahraničí
Daří se vašemu e‑shopu na tuzemském trhu a uvažujete nad expanzí do zahraničí? Hledáte další ověřené způsoby, jak získat v zahraničí zákazníky? Přečtěte si, jaké výhody vašemu e‑shopu přinese obsahový marketing a jak může tvorba obsahu podpořit vaše podnikání na zahraničním trhu.
PŘEČÍST ČLÁNEKJak vybrat vhodnou zemi pro expanzi e‑shopu do zahraničí
Je vám český trh malý a zvažujete expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí? Pak asi přemýšlíte nad tím, do které země zamířit. Kvalitní příprava je na místě. Přece nebudete investovat do expanze, když nemáte jasno o tamní konkurenci, tržním potenciálu, velikosti cílové skupiny nebo cenové hladině. Přečtěte si, jak zemi pro úspěšnou expanzi vašeho e‑shopu vybrat.
PŘEČÍST ČLÁNEKNástroje a služby, které potřebujete pro úspěšnou expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí
Uvažujete o expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí? Pak si jistě lámete hlavu s tím, do které země zamířit, co vše bude nutné zařídit a jak uspět proti tamní konkurenci.
Poradíme vám, jaké nástroje a služby se vám při vaší cestě na nové trhy v zahraničí mohou hodit.
PŘEČÍST ČLÁNEKJak získat maďarské nebo německé telefonní číslo
Plánujete se svým e‑shopem expandovat do zahraničí a chcete úspěch podpořit kvalitní zákaznickou podporou? Pak asi uvažujete o zákaznické lince dostupné na lokálním telefonním čísle. Aby na zákazníky e‑shopu v dané zemi působila důvěryhodně a nebáli se na ni volat.
PŘEČÍST ČLÁNEKJak správně vybrat trh pro expanzi e‑shopu do zahraničí
Máte v České republice svůj e-shop už dostatečně rozběhnutý a poohlížíte se po možnostech expanze do dalších zemí? Pak se vám určitě budou hodit naše rady, na co se zaměřit při hledání nového trhu zákazníků. Okolní země totiž většinou nejsou tak vysoce konkurenční jako Česko, kde je už více než 40 tisíc e-shopů a konkurenční boj je tak často opravdu tvrdý.
PŘEČÍST ČLÁNEKSegmentace trhu při expanzi e‑shopu do zahraničí
Segmentace trhu je jedna z metod marketingové analýzy trhu. Jejím cílem je rozkrýt strukturu trhu, na který chce firma vstoupit a začít prodávat svoje výrobky nebo služby. Přečtěte si, jak dobře odhadnout trh, na který se chystáte expandovat, a jak na něm najít ty správné zákazníky.
PŘEČÍST ČLÁNEK