Blog

Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...

Na webináři jsme předali 9 tipů pro expanzi e‑shopů do zahraničí

Trend ecommerce neustále roste. Po úspěchu eshopu na domácím trhu se nabízí další krok: expanze do zahraničí. Vstup na nový trh vyžaduje odborné znalosti, o které se zajímá stále více eshopů. Jak zajistit, aby váš eshop působil na rodilé mluvčí autenticky? Právě to bylo tématem našeho webináře, který jsme pořádali ve spolupráci s Upgates.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Jak řešit logistiku do zahraničí? Pomůže vám Skladon ‑ nový partner NK Expand

Úspěšná expanze eshopu do zahraničí není jednoduchou záležitostí. Malým i velkým eshopům se tak snažíme pomáhat a celý proces vstupu na zahraniční trh maximálně usnadnit. Spousta našich klientů si láme hlavu s tím, jak efektivně vyřešit svou logistiku do zahraničí. Proto jsme navázali spolupráci se společností Skladon, partnerem pro outsourcing logistiky pro ecommerce.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Jak na spolehlivou logistiku v zahraničí? Poradí Vám Fulfillment by FHB Group

Zabezpečení logistiky představuje při expanzi eshopu do zahraničí výzvu. Zajistit kapacity skladových prostor, disponovat potřebnými technologiemi a nasmlouvat dopravce si ne každý eshop může dovolit. Velké i malé eshopy však logistiku outsourcují u fulfillment společností, jako je Fulfillment by FHB Group, se kterou v NK Expand navazujeme partnerství.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Zákaznická podpora jako podmínka úspěšné expanze e‑shopu do zahraničí

Uvažujete nad nastavením zákaznické podpory tak, aby podporovala rozvoj vašeho eshopu v zahraničí? Jak moc je zákaznická podpora při expanzi eshopu důležitá? A co musí zákaznická podpora obsahovat, aby byla efektivní? Odpovědi na tyto otázky najdete v našem novém článku.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Expanze e‑shopu do zahraničí – jak dobře nastavit přepravu do zahraničí

Pokud se svým eshopem expandujete na nový zahraniční trh, otázce logistiky do zahraničí se nevyhnete.

 

Přečtěte si, na co při odesílání balíků z eshopu k zahraničním zákazníkům nezapomenout, aby byla expanze vašeho eshopu do zahraničí úspěšná.

Přečíst článek

Expanze e‑shopu do zahraničí v roce 2021 – jak na marketing a logistiku

Probíhající pandemie onemocnění Covid19 má z byznysového pohledu jasné vítěze. I když je toto vítězství vzhledem k stavu společnosti a zdravotnictví opravdu hořkosladké. Vítězi jsou jednoznačně eshopy a další hráči v segmentu ecommerce.

 

Přečtěte si naše doporučení pro marketing a logistiku eshopů v roce 2021.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Nástroje a služby, které potřebujete pro úspěšnou expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí

Uvažujete o expanzi vašeho eshopu do zahraničí? Pak si jistě lámete hlavu s tím, do které země zamířit, co vše bude nutné zařídit a jak uspět proti tamní konkurenci.

 

Poradíme vám, jaké nástroje a služby se vám při vaší cestě na nové trhy v zahraničí mohou hodit.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Jak získat maďarské nebo německé telefonní číslo

Plánujete se svým e‑shopem expandovat do zahraničí a chcete úspěch podpořit kvalitní zákaznickou podporou? Pak asi uvažujete o zákaznické lince dostupné na lokálním telefonním čísle. Aby na zákazníky eshopu v dané zemi působila důvěryhodně a nebáli se na ni volat.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Výběr správných osob do týmu zahraniční zákaznické podpory

Máte e-shop a dospěli jste k rozhodnutí, že „český rybník“ už pro vás není dostačující? Přečtěte si, na co je třeba dávat pozor při hledání osob pro poskytování zákaznické podpory, a také to, proč je v tomto případě tak důležité mít „správného člověka na správném místě“.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Případové studie

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Zavolejte nám

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Napište nám e‑mail

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí