Blog

Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...

Obsahový marketing pro získání nových zákazníků při expanzi e‑shopu do zahraničí

Daří se vašemu eshopu na tuzemském trhu a uvažujete nad expanzí do zahraničí? Hledáte další ověřené způsoby, jak získat v zahraničí zákazníky? Přečtěte si, jaké výhody vašemu eshopu přinese obsahový marketing a jak může tvorba obsahu podpořit vaše podnikání na zahraničním trhu.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Zákaznická podpora jako podmínka úspěšné expanze e‑shopu do zahraničí

Uvažujete nad nastavením zákaznické podpory tak, aby podporovala rozvoj vašeho eshopu v zahraničí? Jak moc je zákaznická podpora při expanzi eshopu důležitá? A co musí zákaznická podpora obsahovat, aby byla efektivní? Odpovědi na tyto otázky najdete v našem novém článku.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Režim One Stop Shop (OSS) usnadňuje e‑shopům život

Máte eshop a prodáváte zákazníkům do zahraničí? Pak jste se možná setkali s povinností registrovat se k DPH v zemích EU v případě překročení stanoveného limitu. To už je naštěstí minulost, protože od 1. července 2021 došlo k výraznému zjednodušení při vykazování a odvodu DPH.

Přečtěte si, jak režim jednoho správního místa funguje a jak vám tato změna může pomoci.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Proč používat PPC reklamu při expanzi e‑shopu do zahraničí

Expandujete s eshopem do zahraničí a přemýšlíte, jaké kroky realizovat, abyste hned na začátku oslovili na novém trhu co nejvíce zákazníků? Přečtěte si, proč je v takovém případě PPC reklama nástrojem přesně pro vás a jak ji při expanzi do zahraničí co nejefektivněji využívat.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Využití zbožových srovnávačů při expanzi e‑shopu do zahraničí

Expandujete s eshopem do zahraničí a plánujete využít zbožové srovnávače jako nástroj k získávání zákazníků? Přečtěte si, jak postupovat při jejich výběru i nastavení produktového feedu. Jen tak vám při vaší zahraniční expanzi dokážou zbožové srovnávače skutečně generovat očekávaný zisk.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Expanze do zahraničí s e‑shopem od Shoptetu

Máte svůj český eshop postavený na řešení od Shoptetu? Využijte podporu cizích jazyků i možnost mít vlastní administraci nebo frontend hned v několika jazycích podle výběru. Poradíme vám i to, jak postupovat při samotném překladu a lokalizaci textů webu a eshopu. Tak, aby na návštěvníky působily autenticky a motivovaly je k nákupu.

Bát se nemusíte ani samotné expanze. Na lokální doméně pro danou zemi můžete s platformou Shoptet sebevědomě vyrazit i do zahraničí.

Přečíst článek

Expanze e‑shopu do zahraničí – jak dobře nastavit přepravu do zahraničí

Pokud se svým eshopem expandujete na nový zahraniční trh, otázce logistiky do zahraničí se nevyhnete.

 

Přečtěte si, na co při odesílání balíků z eshopu k zahraničním zákazníkům nezapomenout, aby byla expanze vašeho eshopu do zahraničí úspěšná.

Přečíst článek

Registrace k DPH a zahraniční bankovní účet při expanzi e‑shopu do zahraničí

Rozhodli jste se expandovat se svým eshopem do zahraničí a nyní přemýšlíte, jak je to s povinností registrovat se v dané zemi k DPH? Zajímá vás, zda je nutné založit si zahraniční bankovní účet?

 

Přečtěte si, jak v těchto situacích postupovat, aby vaše expanze eshopu byla úspěšná.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Důvěryhodné platební brány pro úspěšnou expanzi e‑shopu do zahraničí

Platby a platební brány jsou další otázkou, kterou si eshop při expanzi na zahraniční trh musí vyřešit. Kvalita platební brány a její důvěryhodnost je v tomto případě na prvním místě. Přečtěte si, jak vybrat spolehlivou platební bránu pro zahraniční platby.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Nákupní chování zákazníků v jednotlivých evropských zemích

Přemýšlíte, která země je pro vaši expanzi eshopu z hlediska chování zákazníků nejvhodnější? Ve které zemi se vyskytuje váš ideální ecommerce zákazník?


Přinášíme vám základní přehled zvyklostí a nákupního chování zákazníků ve vybraných státech EU.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Expanze e‑shopu do zahraničí v roce 2021 – jak na marketing a logistiku

Probíhající pandemie onemocnění Covid19 má z byznysového pohledu jasné vítěze. I když je toto vítězství vzhledem k stavu společnosti a zdravotnictví opravdu hořkosladké. Vítězi jsou jednoznačně eshopy a další hráči v segmentu ecommerce.

 

Přečtěte si naše doporučení pro marketing a logistiku eshopů v roce 2021.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Nástroje a služby, které potřebujete pro úspěšnou expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí

Uvažujete o expanzi vašeho eshopu do zahraničí? Pak si jistě lámete hlavu s tím, do které země zamířit, co vše bude nutné zařídit a jak uspět proti tamní konkurenci.

 

Poradíme vám, jaké nástroje a služby se vám při vaší cestě na nové trhy v zahraničí mohou hodit.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Případové studie

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Zavolejte nám

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Napište nám e‑mail

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí