Blog

Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...

Expanze do Německa: povinnost registrace obalů už platí!

Jde o jednu z výrazných charakteristik německého ecommerce trhu. Důraz na udržitelnost ve světě online nákupů navíc vyžaduje legislativa pro celé Německo. A to velmi přísně. Pokuta za její nedodržení může dosáhnout až 200 tisíc EUR. Plníte novou povinnost registrace obalů v Německu při expanzi na místní ecommerce trh svědomitě?

Přečíst článek

Euro v Chorvatsku: nové povinnosti pro e‑shopy

Chorvatský parlament schválil zákon o zavedení eura jako oficiální měny. Od ledna 2023 se tak euro stane oficiální měnou v Chorvatsku. Jaké povinnosti z toho pro e‑shopy expandující na chorvatský e‑commerce trh plynou? Jak se na změnu měny připravit?

Přečíst článek

Financování (nejen) expanze e‑shopu do zahraničí je jednodušší, než si myslíte

Expanze eshopu do zahraničí je dlouhodobý proces, který samozřejmě něco stojí. Nikdo netvrdí, že svépomocí ho neufinancujete. Jenže financováním čistě z vlastního kapitálu brzdíte růst jinde, kde kvůli expanzi chybí peníze.

 

Místo ohrožení vlastního cash flow financujte expanzi třeba s Lemonero, partnerem NK Expand. Úvěr však můžete získat na cokoli, co s provozem vašeho eshopu souvisí.

Přečíst článek

Jak na obchodní podmínky e‑shopu při expanzi do zahraničí?

Máte eshop a chcete prodávat na zahraničním trhu? Nezapomeňte si pohlídat své obchodní podmínky. Stejně jako SEO překlad a lokalizace webu jsou důležité i správně, a hlavně právně přizpůsobené obchodní podmínky a další obchodní dokumentace eshopu.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Zákaznická podpora jako podmínka úspěšné expanze e‑shopu do zahraničí

Uvažujete nad nastavením zákaznické podpory tak, aby podporovala rozvoj vašeho eshopu v zahraničí? Jak moc je zákaznická podpora při expanzi eshopu důležitá? A co musí zákaznická podpora obsahovat, aby byla efektivní? Odpovědi na tyto otázky najdete v našem novém článku.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Režim One Stop Shop (OSS) usnadňuje e‑shopům život

Máte eshop a prodáváte zákazníkům do zahraničí? Pak jste se možná setkali s povinností registrovat se k DPH v zemích EU v případě překročení stanoveného limitu. To už je naštěstí minulost, protože od 1. července 2021 došlo k výraznému zjednodušení při vykazování a odvodu DPH.

Přečtěte si, jak režim jednoho správního místa funguje a jak vám tato změna může pomoci.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Registrace k DPH a zahraniční bankovní účet při expanzi e‑shopu do zahraničí

Rozhodli jste se expandovat se svým eshopem do zahraničí a nyní přemýšlíte, jak je to s povinností registrovat se v dané zemi k DPH? Zajímá vás, zda je nutné založit si zahraniční bankovní účet?

 

Přečtěte si, jak v těchto situacích postupovat, aby vaše expanze eshopu byla úspěšná.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Důvěryhodné platební brány pro úspěšnou expanzi e‑shopu do zahraničí

Platby a platební brány jsou další otázkou, kterou si eshop při expanzi na zahraniční trh musí vyřešit. Kvalita platební brány a její důvěryhodnost je v tomto případě na prvním místě. Přečtěte si, jak vybrat spolehlivou platební bránu pro zahraniční platby.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Nástroje a služby, které potřebujete pro úspěšnou expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí

Uvažujete o expanzi vašeho eshopu do zahraničí? Pak si jistě lámete hlavu s tím, do které země zamířit, co vše bude nutné zařídit a jak uspět proti tamní konkurenci.

 

Poradíme vám, jaké nástroje a služby se vám při vaší cestě na nové trhy v zahraničí mohou hodit.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Jak získat maďarské nebo německé telefonní číslo

Plánujete se svým e‑shopem expandovat do zahraničí a chcete úspěch podpořit kvalitní zákaznickou podporou? Pak asi uvažujete o zákaznické lince dostupné na lokálním telefonním čísle. Aby na zákazníky eshopu v dané zemi působila důvěryhodně a nebáli se na ni volat.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Výběr správných osob do týmu zahraniční zákaznické podpory

Máte e-shop a dospěli jste k rozhodnutí, že „český rybník“ už pro vás není dostačující? Přečtěte si, na co je třeba dávat pozor při hledání osob pro poskytování zákaznické podpory, a také to, proč je v tomto případě tak důležité mít „správného člověka na správném místě“.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Případové studie

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Zavolejte nám

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Napište nám e‑mail

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí