Blog
Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...
Proč (ne)používat strojový překlad e‑shopu
Strojový překlad se neustále zlepšuje a při expanzi e‑shopu do zahraničí se stává skvělým pomocníkem. Technologie má zajisté mnoho výhod. Její využití při překladu webu má však i pár úskalí. V článku se zaměříme na ty největší z nich.
Přečíst článekZahraniční expanze s e‑shopem od Upgates
Plánujete se svým e‑shopem expandovat do zahraničí? Pak vás bude jistě zajímat, jakou e‑shopovou platformu využít, aby byla vaše zahraniční expanze úspěšná. Současně by se mělo jednat o řešení, které vám brzy nezačne být „malé“ nebo vás v další expanzi omezovat. Přečtěte si, jak můžete při zahraniční expanzi se svým e‑shopem využít řešení od partnera NK Expand, firmy Upgates.
Přečíst článekExpanze do Německa: povinnost registrace obalů už platí!
Jde o jednu z výrazných charakteristik německého e‑commerce trhu. Důraz na udržitelnost ve světě online nákupů navíc vyžaduje legislativa pro celé Německo. A to velmi přísně. Pokuta za její nedodržení může dosáhnout až 200 tisíc EUR. Plníte novou povinnost registrace obalů v Německu při expanzi na místní e‑commerce trh svědomitě?
Přečíst článekEuro v Chorvatsku: nové povinnosti pro e‑shopy
Chorvatský parlament schválil zákon o zavedení eura jako oficiální měny. Od ledna 2023 se tak euro stane oficiální měnou v Chorvatsku. Jaké povinnosti z toho pro e‑shopy expandující na chorvatský e‑commerce trh plynou? Jak se na změnu měny připravit?
Přečíst článekJak řešit logistiku do zahraničí? Pomůže vám Skladon ‑ nový partner NK Expand
Úspěšná expanze e‑shopu do zahraničí není jednoduchou záležitostí. Malým i velkým e‑shopům se tak snažíme pomáhat a celý proces vstupu na zahraniční trh maximálně usnadnit. Spousta našich klientů si láme hlavu s tím, jak efektivně vyřešit svou logistiku do zahraničí. Proto jsme navázali spolupráci se společností Skladon, partnerem pro outsourcing logistiky pro e‑commerce.
PŘEČÍST ČLÁNEKJak na spolehlivou logistiku v zahraničí? Poradí Vám Fulfillment by FHB Group
Zabezpečení logistiky představuje při expanzi e‑shopu do zahraničí výzvu. Zajistit kapacity skladových prostor, disponovat potřebnými technologiemi a nasmlouvat dopravce si ne každý e‑shop může dovolit. Velké i malé e‑shopy však logistiku outsourcují u fulfillment společností, jako je Fulfillment by FHB Group, se kterou v NK Expand navazujeme partnerství.
PŘEČÍST ČLÁNEKCo je to SEO překlad a jak jej efektivně využít při expanzi e‑shopu do zahraničí
Princip SEO překladu je prostý, skrývá však skutečnou magii klíčových slov a populárních vyhledávacích frází. Při vyhledávání konkrétního produktu zadávají potenciální zákazníci vyhledávací dotaz a internetový bot následně indexuje jednotlivé webové stránky. Podle klíčových slov pak zobrazí jak cílené PPC reklamy, tak i nejrelevantnější webové stránky. Je proto nutností, aby e‑shop obsahoval ta nejvíce relevantní klíčová slova, díky kterým bude zařazen na přední příčky organického vyhledávání.
SEO neboli optimalizace pro vyhledávače je tak pravidelnou činností každého e‑shopu. Víte však, jak na SEO překlad, pokud chcete expandovat do zahraničí?
PŘEČÍST ČLÁNEKJak na obchodní podmínky e‑shopu při expanzi do zahraničí?
Máte e‑shop a chcete prodávat na zahraničním trhu? Nezapomeňte si pohlídat své obchodní podmínky. Stejně jako SEO překlad a lokalizace webu jsou důležité i správně, a hlavně právně přizpůsobené obchodní podmínky a další obchodní dokumentace e‑shopu.
PŘEČÍST ČLÁNEKObsahový marketing pro získání nových zákazníků při expanzi e‑shopu do zahraničí
Daří se vašemu e‑shopu na tuzemském trhu a uvažujete nad expanzí do zahraničí? Hledáte další ověřené způsoby, jak získat v zahraničí zákazníky? Přečtěte si, jaké výhody vašemu e‑shopu přinese obsahový marketing a jak může tvorba obsahu podpořit vaše podnikání na zahraničním trhu.
PŘEČÍST ČLÁNEKZákaznická podpora jako podmínka úspěšné expanze e‑shopu do zahraničí
Uvažujete nad nastavením zákaznické podpory tak, aby podporovala rozvoj vašeho e‑shopu v zahraničí? Jak moc je zákaznická podpora při expanzi e‑shopu důležitá? A co musí zákaznická podpora obsahovat, aby byla efektivní? Odpovědi na tyto otázky najdete v našem novém článku.
PŘEČÍST ČLÁNEKRežim One Stop Shop (OSS) usnadňuje e‑shopům život
Máte e‑shop a prodáváte zákazníkům do zahraničí? Pak jste se možná setkali s povinností registrovat se k DPH v zemích EU v případě překročení stanoveného limitu. To už je naštěstí minulost, protože od 1. července 2021 došlo k výraznému zjednodušení při vykazování a odvodu DPH.
Přečtěte si, jak režim jednoho správního místa funguje a jak vám tato změna může pomoci.
Expanze do zahraničí s e‑shopem od Shoptetu
Máte svůj český e‑shop postavený na řešení od Shoptetu? Využijte podporu cizích jazyků i možnost mít vlastní administraci nebo frontend hned v několika jazycích podle výběru. Poradíme vám i to, jak postupovat při samotném překladu a lokalizaci textů webu a e‑shopu. Tak, aby na návštěvníky působily autenticky a motivovaly je k nákupu.
Bát se nemusíte ani samotné expanze. Na lokální doméně pro danou zemi můžete s platformou Shoptet sebevědomě vyrazit i do zahraničí.
Přečíst článek