Blog

Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...

Obsahový marketing pro získání nových zákazníků při expanzi e‑shopu do zahraničí

Daří se vašemu eshopu na tuzemském trhu a uvažujete nad expanzí do zahraničí? Hledáte další ověřené způsoby, jak získat v zahraničí zákazníky? Přečtěte si, jaké výhody vašemu eshopu přinese obsahový marketing a jak může tvorba obsahu podpořit vaše podnikání na zahraničním trhu.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Zákaznická podpora jako podmínka úspěšné expanze e‑shopu do zahraničí

Uvažujete nad nastavením zákaznické podpory tak, aby podporovala rozvoj vašeho eshopu v zahraničí? Jak moc je zákaznická podpora při expanzi eshopu důležitá? A co musí zákaznická podpora obsahovat, aby byla efektivní? Odpovědi na tyto otázky najdete v našem novém článku.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Režim One Stop Shop (OSS) usnadňuje e‑shopům život

Máte eshop a prodáváte zákazníkům do zahraničí? Pak jste se možná setkali s povinností registrovat se k DPH v zemích EU v případě překročení stanoveného limitu. To už je naštěstí minulost, protože od 1. července 2021 došlo k výraznému zjednodušení při vykazování a odvodu DPH.

Přečtěte si, jak režim jednoho správního místa funguje a jak vám tato změna může pomoci.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Proč používat PPC reklamu při expanzi e‑shopu do zahraničí

Expandujete s eshopem do zahraničí a přemýšlíte, jaké kroky realizovat, abyste hned na začátku oslovili na novém trhu co nejvíce zákazníků? Přečtěte si, proč je v takovém případě PPC reklama nástrojem přesně pro vás a jak ji při expanzi do zahraničí co nejefektivněji využívat.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Využití zbožových srovnávačů při expanzi e‑shopu do zahraničí

Expandujete s eshopem do zahraničí a plánujete využít zbožové srovnávače jako nástroj k získávání zákazníků? Přečtěte si, jak postupovat při jejich výběru i nastavení produktového feedu. Jen tak vám při vaší zahraniční expanzi dokážou zbožové srovnávače skutečně generovat očekávaný zisk.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Registrace k DPH a zahraniční bankovní účet při expanzi e‑shopu do zahraničí

Rozhodli jste se expandovat se svým eshopem do zahraničí a nyní přemýšlíte, jak je to s povinností registrovat se v dané zemi k DPH? Zajímá vás, zda je nutné založit si zahraniční bankovní účet?

 

Přečtěte si, jak v těchto situacích postupovat, aby vaše expanze eshopu byla úspěšná.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Důvěryhodné platební brány pro úspěšnou expanzi e‑shopu do zahraničí

Platby a platební brány jsou další otázkou, kterou si eshop při expanzi na zahraniční trh musí vyřešit. Kvalita platební brány a její důvěryhodnost je v tomto případě na prvním místě. Přečtěte si, jak vybrat spolehlivou platební bránu pro zahraniční platby.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Expanze e‑shopu do zahraničí v roce 2021 – jak na marketing a logistiku

Probíhající pandemie onemocnění Covid19 má z byznysového pohledu jasné vítěze. I když je toto vítězství vzhledem k stavu společnosti a zdravotnictví opravdu hořkosladké. Vítězi jsou jednoznačně eshopy a další hráči v segmentu ecommerce.

 

Přečtěte si naše doporučení pro marketing a logistiku eshopů v roce 2021.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Jak vybrat vhodnou zemi pro expanzi e‑shopu do zahraničí

Je vám český trh malý a zvažujete expanzi vašeho eshopu do zahraničí? Pak asi přemýšlíte nad tím, do které země zamířit. Kvalitní příprava je na místě. Přece nebudete investovat do expanze, když nemáte jasno o tamní konkurenci, tržním potenciálu, velikosti cílové skupiny nebo cenové hladině. Přečtěte si, jak zemi pro úspěšnou expanzi vašeho eshopu vybrat.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Nástroje a služby, které potřebujete pro úspěšnou expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí

Uvažujete o expanzi vašeho eshopu do zahraničí? Pak si jistě lámete hlavu s tím, do které země zamířit, co vše bude nutné zařídit a jak uspět proti tamní konkurenci.

 

Poradíme vám, jaké nástroje a služby se vám při vaší cestě na nové trhy v zahraničí mohou hodit.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Jak získat maďarské nebo německé telefonní číslo

Plánujete se svým e‑shopem expandovat do zahraničí a chcete úspěch podpořit kvalitní zákaznickou podporou? Pak asi uvažujete o zákaznické lince dostupné na lokálním telefonním čísle. Aby na zákazníky eshopu v dané zemi působila důvěryhodně a nebáli se na ni volat.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Výběr správných osob do týmu zahraniční zákaznické podpory

Máte e-shop a dospěli jste k rozhodnutí, že „český rybník“ už pro vás není dostačující? Přečtěte si, na co je třeba dávat pozor při hledání osob pro poskytování zákaznické podpory, a také to, proč je v tomto případě tak důležité mít „správného člověka na správném místě“.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Případové studie

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Zavolejte nám

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Napište nám e‑mail

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí