Blog

Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...

Jak posílit prodeje v zahraničí díky affiliate marketingu

Akvizice e‑shopu na nový trh vždy skrývá řadu překážek. S postupem a návodem na expanzi jsme vás už v minulosti obeznámily. Co ale dělat, pokud už máte vše spuštěné, perfektně nastavené a prodeje nikde? Cest, jak toho docílit je mnoho. Jednou z nich je i affiliate marketing, který je pro e‑shopy efektivní a nejméně rizikový.

Přečíst článek

Zahraniční expanze s e‑shopem od Upgates

Plánujete se svým e‑shopem expandovat do zahraničí? Pak vás bude jistě zajímat, jakou e‑shopovou platformu využít, aby byla vaše zahraniční expanze úspěšná. Současně by se mělo jednat o řešení, které vám brzy nezačne být „malé“ nebo vás v další expanzi omezovat. Přečtěte si, jak můžete při zahraniční expanzi se svým e‑shopem využít řešení od partnera NK Expand, firmy Upgates.

Přečíst článek

Jak na affiliate marketing s partnerem Affial

Ať už vlastníte e‑shop, nebo se jen chystáte ho založit, trend affiliate marketingu vám může být známý. Jak ale správně s affiliate marketingem pracovat a zúročit tak všechny jeho výhody? Představujeme partnera Affial, se kterým vám v rozhovoru affiliate marketing přiblížíme.

Přečíst článek

Expanze do Německa: povinnost registrace obalů už platí!

Jde o jednu z výrazných charakteristik německého ecommerce trhu. Důraz na udržitelnost ve světě online nákupů navíc vyžaduje legislativa pro celé Německo. A to velmi přísně. Pokuta za její nedodržení může dosáhnout až 200 tisíc EUR. Plníte novou povinnost registrace obalů v Německu při expanzi na místní ecommerce trh svědomitě?

Přečíst článek

Euro v Chorvatsku: nové povinnosti pro e‑shopy

Chorvatský parlament schválil zákon o zavedení eura jako oficiální měny. Od ledna 2023 se tak euro stane oficiální měnou v Chorvatsku. Jaké povinnosti z toho pro e‑shopy expandující na chorvatský e‑commerce trh plynou? Jak se na změnu měny připravit?

Přečíst článek

Co je to SEO překlad a jak jej efektivně využít při expanzi e‑shopu do zahraničí

Princip SEO překladu je prostý, skrývá však skutečnou magii klíčových slov a populárních vyhledávacích frází. Při vyhledávání konkrétního produktu zadávají potenciální zákazníci vyhledávací dotaz a internetový bot následně indexuje jednotlivé webové stránky. Podle klíčových slov pak zobrazí jak cílené PPC reklamy, tak i nejrelevantnější webové stránky. Je proto nutností, aby eshop obsahoval ta nejvíce relevantní klíčová slova, díky kterým bude zařazen na přední příčky organického vyhledávání.

 

SEO neboli optimalizace pro vyhledávače je tak pravidelnou činností každého eshopu. Víte však, jak na SEO překlad, pokud chcete expandovat do zahraničí?

PŘEČÍST ČLÁNEK

Jak na obchodní podmínky e‑shopu při expanzi do zahraničí?

Máte eshop a chcete prodávat na zahraničním trhu? Nezapomeňte si pohlídat své obchodní podmínky. Stejně jako SEO překlad a lokalizace webu jsou důležité i správně, a hlavně právně přizpůsobené obchodní podmínky a další obchodní dokumentace eshopu.

PŘEČÍST ČLÁNEK

7 ověřených způsobů propagace e‑shopu v zahraničí

Spustili jste nový eshop v zahraničí, ale očekávaná návštěvnost stále nepřichází? To, že máte dobře zpracované SEO překladykvalitní zákaznickou podporu ještě automaticky neznamená, že zákazníci přijdou na váš eshop sami.
 

Abyste se dokázali prosadit v ostré konkurenci, měli byste zapracovat na chytré marketingové strategii.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Obsahový marketing pro získání nových zákazníků při expanzi e‑shopu do zahraničí

Daří se vašemu eshopu na tuzemském trhu a uvažujete nad expanzí do zahraničí? Hledáte další ověřené způsoby, jak získat v zahraničí zákazníky? Přečtěte si, jaké výhody vašemu eshopu přinese obsahový marketing a jak může tvorba obsahu podpořit vaše podnikání na zahraničním trhu.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Režim One Stop Shop (OSS) usnadňuje e‑shopům život

Máte eshop a prodáváte zákazníkům do zahraničí? Pak jste se možná setkali s povinností registrovat se k DPH v zemích EU v případě překročení stanoveného limitu. To už je naštěstí minulost, protože od 1. července 2021 došlo k výraznému zjednodušení při vykazování a odvodu DPH.

Přečtěte si, jak režim jednoho správního místa funguje a jak vám tato změna může pomoci.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Proč používat PPC reklamu při expanzi e‑shopu do zahraničí

Expandujete s eshopem do zahraničí a přemýšlíte, jaké kroky realizovat, abyste hned na začátku oslovili na novém trhu co nejvíce zákazníků? Přečtěte si, proč je v takovém případě PPC reklama nástrojem přesně pro vás a jak ji při expanzi do zahraničí co nejefektivněji využívat.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Využití zbožových srovnávačů při expanzi e‑shopu do zahraničí

Expandujete s eshopem do zahraničí a plánujete využít zbožové srovnávače jako nástroj k získávání zákazníků? Přečtěte si, jak postupovat při jejich výběru i nastavení produktového feedu. Jen tak vám při vaší zahraniční expanzi dokážou zbožové srovnávače skutečně generovat očekávaný zisk.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Případové studie

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Zavolejte nám

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Napište nám e‑mail

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí