Blog

Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...

Získejte kapitál během pár minut díky novince GoPay Financing

Neočekávané investice nebo nedostatek prostředků pro naskladnění zásob už nemusí trápit ty e-shopy, které využívají platební bránu GoPay. Nová služba GoPay Financing, na které spolupracuje náš dlouhodobý partner Lemonero, byla před nedávnem oficiálně spuštěna. Co vše vám pomůže ufinancovat a jak jednoduché je úvěr získat?

Přečíst článek

Expanze do zahraničí pro malé a střední e‑shopy: kde na ni vzít?

Téměř žádný e‑shop, který chce růst, se expanzi do zahraničí nejspíš nevyhne. Jedná se však o nákladnou činnost, a tak je zcela přirozené pokládat si otázku, kde na ni získat potřebné prostředky. Možností máte několik a velkou výhodou je, že je můžete různě kombinovat.

Přečíst článek

Expanze do Německa: povinnost registrace obalů už platí!

Jde o jednu z výrazných charakteristik německého ecommerce trhu. Důraz na udržitelnost ve světě online nákupů navíc vyžaduje legislativa pro celé Německo. A to velmi přísně. Pokuta za její nedodržení může dosáhnout až 200 tisíc EUR. Plníte novou povinnost registrace obalů v Německu při expanzi na místní ecommerce trh svědomitě?

Přečíst článek

Euro v Chorvatsku: nové povinnosti pro e‑shopy

Chorvatský parlament schválil zákon o zavedení eura jako oficiální měny. Od ledna 2023 se tak euro stane oficiální měnou v Chorvatsku. Jaké povinnosti z toho pro e‑shopy expandující na chorvatský e‑commerce trh plynou? Jak se na změnu měny připravit?

Přečíst článek

Financování (nejen) expanze e‑shopu do zahraničí je jednodušší, než si myslíte

Expanze eshopu do zahraničí je dlouhodobý proces, který samozřejmě něco stojí. Nikdo netvrdí, že svépomocí ho neufinancujete. Jenže financováním čistě z vlastního kapitálu brzdíte růst jinde, kde kvůli expanzi chybí peníze.

 

Místo ohrožení vlastního cash flow financujte expanzi třeba s Lemonero, partnerem NK Expand. Úvěr však můžete získat na cokoli, co s provozem vašeho eshopu souvisí.

Přečíst článek

Jak na obchodní podmínky e‑shopu při expanzi do zahraničí?

Máte eshop a chcete prodávat na zahraničním trhu? Nezapomeňte si pohlídat své obchodní podmínky. Stejně jako SEO překlad a lokalizace webu jsou důležité i správně, a hlavně právně přizpůsobené obchodní podmínky a další obchodní dokumentace eshopu.

PŘEČÍST ČLÁNEK

7 ověřených způsobů propagace e‑shopu v zahraničí

Spustili jste nový eshop v zahraničí, ale očekávaná návštěvnost stále nepřichází? To, že máte dobře zpracované SEO překladykvalitní zákaznickou podporu ještě automaticky neznamená, že zákazníci přijdou na váš eshop sami.
 

Abyste se dokázali prosadit v ostré konkurenci, měli byste zapracovat na chytré marketingové strategii.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Obsahový marketing pro získání nových zákazníků při expanzi e‑shopu do zahraničí

Daří se vašemu eshopu na tuzemském trhu a uvažujete nad expanzí do zahraničí? Hledáte další ověřené způsoby, jak získat v zahraničí zákazníky? Přečtěte si, jaké výhody vašemu eshopu přinese obsahový marketing a jak může tvorba obsahu podpořit vaše podnikání na zahraničním trhu.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Režim One Stop Shop (OSS) usnadňuje e‑shopům život

Máte eshop a prodáváte zákazníkům do zahraničí? Pak jste se možná setkali s povinností registrovat se k DPH v zemích EU v případě překročení stanoveného limitu. To už je naštěstí minulost, protože od 1. července 2021 došlo k výraznému zjednodušení při vykazování a odvodu DPH.

Přečtěte si, jak režim jednoho správního místa funguje a jak vám tato změna může pomoci.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Proč používat PPC reklamu při expanzi e‑shopu do zahraničí

Expandujete s eshopem do zahraničí a přemýšlíte, jaké kroky realizovat, abyste hned na začátku oslovili na novém trhu co nejvíce zákazníků? Přečtěte si, proč je v takovém případě PPC reklama nástrojem přesně pro vás a jak ji při expanzi do zahraničí co nejefektivněji využívat.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Využití zbožových srovnávačů při expanzi e‑shopu do zahraničí

Expandujete s eshopem do zahraničí a plánujete využít zbožové srovnávače jako nástroj k získávání zákazníků? Přečtěte si, jak postupovat při jejich výběru i nastavení produktového feedu. Jen tak vám při vaší zahraniční expanzi dokážou zbožové srovnávače skutečně generovat očekávaný zisk.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Registrace k DPH a zahraniční bankovní účet při expanzi e‑shopu do zahraničí

Rozhodli jste se expandovat se svým eshopem do zahraničí a nyní přemýšlíte, jak je to s povinností registrovat se v dané zemi k DPH? Zajímá vás, zda je nutné založit si zahraniční bankovní účet?

 

Přečtěte si, jak v těchto situacích postupovat, aby vaše expanze eshopu byla úspěšná.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Případové studie

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Zavolejte nám

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Napište nám e‑mail

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí