Blog

Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...

Zákaznická podpora jako podmínka úspěšné expanze e‑shopu do zahraničí

Uvažujete nad nastavením zákaznické podpory tak, aby podporovala rozvoj vašeho eshopu v zahraničí? Jak moc je zákaznická podpora při expanzi eshopu důležitá? A co musí zákaznická podpora obsahovat, aby byla efektivní? Odpovědi na tyto otázky najdete v našem novém článku.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Režim One Stop Shop (OSS) usnadňuje e‑shopům život

Máte eshop a prodáváte zákazníkům do zahraničí? Pak jste se možná setkali s povinností registrovat se k DPH v zemích EU v případě překročení stanoveného limitu. To už je naštěstí minulost, protože od 1. července 2021 došlo k výraznému zjednodušení při vykazování a odvodu DPH.

Přečtěte si, jak režim jednoho správního místa funguje a jak vám tato změna může pomoci.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Proč používat PPC reklamu při expanzi e‑shopu do zahraničí

Expandujete s eshopem do zahraničí a přemýšlíte, jaké kroky realizovat, abyste hned na začátku oslovili na novém trhu co nejvíce zákazníků? Přečtěte si, proč je v takovém případě PPC reklama nástrojem přesně pro vás a jak ji při expanzi do zahraničí co nejefektivněji využívat.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Využití zbožových srovnávačů při expanzi e‑shopu do zahraničí

Expandujete s eshopem do zahraničí a plánujete využít zbožové srovnávače jako nástroj k získávání zákazníků? Přečtěte si, jak postupovat při jejich výběru i nastavení produktového feedu. Jen tak vám při vaší zahraniční expanzi dokážou zbožové srovnávače skutečně generovat očekávaný zisk.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Expanze do zahraničí s e‑shopem od Shoptetu

Máte svůj český eshop postavený na řešení od Shoptetu? Využijte podporu cizích jazyků i možnost mít vlastní administraci nebo frontend hned v několika jazycích podle výběru. Poradíme vám i to, jak postupovat při samotném překladu a lokalizaci textů webu a eshopu. Tak, aby na návštěvníky působily autenticky a motivovaly je k nákupu.

Bát se nemusíte ani samotné expanze. Na lokální doméně pro danou zemi můžete s platformou Shoptet sebevědomě vyrazit i do zahraničí.

Přečíst článek

Registrace k DPH a zahraniční bankovní účet při expanzi e‑shopu do zahraničí

Rozhodli jste se expandovat se svým eshopem do zahraničí a nyní přemýšlíte, jak je to s povinností registrovat se v dané zemi k DPH? Zajímá vás, zda je nutné založit si zahraniční bankovní účet?

 

Přečtěte si, jak v těchto situacích postupovat, aby vaše expanze eshopu byla úspěšná.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Důvěryhodné platební brány pro úspěšnou expanzi e‑shopu do zahraničí

Platby a platební brány jsou další otázkou, kterou si eshop při expanzi na zahraniční trh musí vyřešit. Kvalita platební brány a její důvěryhodnost je v tomto případě na prvním místě. Přečtěte si, jak vybrat spolehlivou platební bránu pro zahraniční platby.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Nejčastější chyby při překladu a lokalizaci e‑shopu do zahraničí

Máte úspěšný eshop a přemýšlíte nad expanzí do zahraničí? Pak věnujte opravdu dostatečnou pozornost překladu eshopu a jeho následné lokalizaci. Jedná se o oblast, na které není vhodné šetřit. Přinášíme vám přehled nejčastějších chyb, kterých se provozovatelé eshopů v této oblasti dopouštějí.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Expanze e‑shopu do zahraničí v roce 2021 – jak na marketing a logistiku

Probíhající pandemie onemocnění Covid19 má z byznysového pohledu jasné vítěze. I když je toto vítězství vzhledem k stavu společnosti a zdravotnictví opravdu hořkosladké. Vítězi jsou jednoznačně eshopy a další hráči v segmentu ecommerce.

 

Přečtěte si naše doporučení pro marketing a logistiku eshopů v roce 2021.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Nástroje a služby, které potřebujete pro úspěšnou expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí

Uvažujete o expanzi vašeho eshopu do zahraničí? Pak si jistě lámete hlavu s tím, do které země zamířit, co vše bude nutné zařídit a jak uspět proti tamní konkurenci.

 

Poradíme vám, jaké nástroje a služby se vám při vaší cestě na nové trhy v zahraničí mohou hodit.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Jak získat maďarské nebo německé telefonní číslo

Plánujete se svým e‑shopem expandovat do zahraničí a chcete úspěch podpořit kvalitní zákaznickou podporou? Pak asi uvažujete o zákaznické lince dostupné na lokálním telefonním čísle. Aby na zákazníky eshopu v dané zemi působila důvěryhodně a nebáli se na ni volat.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Výběr správných osob do týmu zahraniční zákaznické podpory

Máte e-shop a dospěli jste k rozhodnutí, že „český rybník“ už pro vás není dostačující? Přečtěte si, na co je třeba dávat pozor při hledání osob pro poskytování zákaznické podpory, a také to, proč je v tomto případě tak důležité mít „správného člověka na správném místě“.

PŘEČÍST ČLÁNEK

Případové studie

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Zavolejte nám

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Napište nám e‑mail

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí