Expanze e‑shopu do Francie
Dveře k frankofonním trhům
Francie má v Evropě zvučné jméno. Sousedí s největšími evropskými trhy, jako je Německo, Španělsko a Itálie. Z pohledu e‑commerce se pyšní dokonce sedmým největším trhem na světě. Pro české e‑shopy tak představuje velmi zajímavou příležitost.
PROČ S E‑SHOPEM EXPANDOVAT
DO FRANCIE
Silný a stabilní růst e‑commerce, široká zákaznická základna, geografická blízkost, rozvinutá logistika a snadná dostupnost lokalizace včetně rodilých mluvčí pro zákaznickou podporu a online marketing.
SILNÝ A STABILNÍ RŮST E‑COMMERCE
Francouzský e‑commerce trh roste dvouciferným tempem a tento trend by měl pokračovat i v dalších letech. Neustále se zvyšuje i počet online nakupujících, který je až dvakrát vyšší než u Itálie nebo Španělska.
VYSOKÝ POTENCIÁL PRO ZAHRANIČNÍ EXPANZI
Online nakupování se stalo nedílnou součástí života Francouzů. Klíčovými sektory jsou móda, elektronika a kosmetika, které rostou rychlostí 12–18 % ročně.
NA CO SI DÁT PŘI EXPANZI DO FRANCIE POZOR?
Při expanzi e‑shopu do Francie je dobré nezapomínat na pověstný francouzský patriotismus. Francouzi při online nákupech zcela jednoznačně upřednostňují e‑shopy ve francouzštině. Kvalitní SEO překlad a lokalizace rodilým mluvčím francouzštiny tak bude nezbytnou podmínkou úspěchu na francozském e‑commerce trhu.
Francouzi si stejně jako Němci, Italové nebo Španělé potrpí na kvalitní uživatelské recenze a doporučení. Bude tedy vhodné je hned od spuštění francouzského e‑shopu sbírat a efektivně používat při komunikaci k zákazníkům.
U platebních metod ve Francii zcela jednoznačně vede platba bankovní kartou. Tento způsob využívá až 80 % online nakupujících. Mezi ostatní platební metody patří především platba bankovním převodem a platba přes spotřebitelský úvěr (odložená platba). Ostatní platební metody jsou ve Francii zanedbatelné. Nezapomínejte přitom ani na skutečnost, že víc než 50 % Francouzů nakupuje online prostřednictvím mobilního telefonu.
Stejně jako v jiných velkých zemích západní Evropy je i ve Francii nejoblíbenějším e‑shopem Amazon. Mezi další velké online prodejce patří Cdiscount, Vente‑Privee, Auchan nebo Fnac.
Kvalitní komunikaci bude třeba zajistit i při provozování zákaznické podpory. Francouzi očekávají možnost volání na lokální francouzské telefonní číslo a komunikaci ve francouzštině s rodilým mluvčím francouzštiny.
Průzkum francouzského e‑commerce trhu, vaší francouzské konkurence a další informace, na co si dát při expanzi e‑shopu do Itálie pozor, vám rádi připravíme na míru.
PROČ EXPANDOVAT DO FRANCIE S NK EXPAND?
KOMU UŽ JSME POMOHLI ZÍSKAT V ZAHRANIČÍ NOVÉ ZÁKAZNÍKY?
Trenýrkárna / Nedeto
Průzkumy trhu, analýzy klíčových slov, SEO překlady a lokalizace, zákaznická podpora. Prostě kompletní expanze pro Trenýrkárnu a jejich značku Nedeto po téměř celé Evropě.
Kulina
Kulině jsme během tří let pomohli obsadit všech 27 evropských trhů. Nyní se staráme o jejich zákaznickou podporu.
Herbatica
Úspěšná expanze e-shopu do Maďarska. Efektivním nastavením PPC kampaní jsme navýšili konverzní poměr o 7,8 % při současném snížení investic do reklamy o celých 30 %.