Analýza důvěryhodnosti e‑shopu

Chcete se po dokončení SEO překladu a lokalizace eshopu ujistit, že váš eshop bude na zákazníky v zahraničí působit opravdu důvěryhodně? Nebo potřebujete odhalit důvody nízkých konverzních poměrů? Analýza důvěryhodnosti eshopu vám pomůže!

Finální kontrola před spuštěním e‑shopu v zahraničí

Dali jste si práci s cizojazyčnou analýzou klíčových slov, během SEO překladu klíčová slova důsledně implementovali do všech textů včetně meta dat, lokalizovali jste obchodní podmínky, založili bankovní účet v zahraničí, napojili platební brány, zaškolili cizojazyčnou zákaznickou podporu… A teď se chcete přesvědčit, že vše je perfektní a váš eshop bude vypadat autenticky. Tak přesně pro tyto případy je tu analýza důvěryhodnosti eshopu!

Postup zpracování analýzy důvěryhodnosti e‑shopu

Důvěryhodnostní analýza je zpravidla posledním krokem před ostrým spuštěním e‑shopu v zahraničí. Přichází na řadu po dokončení SEO překladu eshopu a dalších prací s tím spojených, a současně ještě předtím, než spustíte placený online marketingcizojazyčnou zákaznickou podporu.

Zpracování analýzy důvěryhodnosti vašeho eshopu u nás udělá rodilý mluvčí daného jazyka, který je současně zástupcem cílové skupiny vašeho e‑shopu.

Dostanete tak od nás relevantní a nezávislý pohled na váš eshop od člověka, který zná místní kulturní prostředí a nákupní zvyklosti online zákazníků v dané zemi.

Samotná analýza představuje vizuální kontrolu e‑shopu, při které se zaměříme na tyto činnosti:

  1. Projdeme nejnavštěvovanější stránky e‑shopu (homepage, kategorie výrobků, sekce o nás atp.) a současně namátkou proklikáme produkty napříč celým eshopem. Při této kontrole simulujeme proces výběru produktů návštěvníkem eshopu.
  2. Uskutečníme testovací objednávku, kterou necháme proběhnout včetně související emailové komunikace. Během objednávky zkontrolujeme nákupní proces a ujistíme se, že odpovídá místnímu prostředí.
  3. Zkontrolujeme správné zobrazování a zalamování textů na webu, grafické prvky, kontext a celkový layout stránek.
  4. Výstupem analýzy důvěryhodnosti je report potřebných úprav, který vám zašleme k zapracování. Implementace změn probíhá na vaší straně, náš překladatelský tým je samozřejmě k dispozici pro případné dotazy či nejasnosti.

Přínosy důvěryhodnostní analýzy pro eshop

  • Otestujete si novou jazykovou mutaci vašeho e‑shopu ještě předtím, než začnete investovat do placených PPC kampaní.
  • Získáte nezávislý pohled na váš e‑shop a jeho fungování od rodilého mluvčího, který je současně zástupcem vaší cílové skupiny v dané zemi.
  • Omezíte riziko, že spustíte eshop, který bude působit neautenticky a cize, a ve kterém nebudou chtít místní zákazníci nakupovat.
  • V reportu změn dostanete spoustu zajímavých tipů na vylepšení vašeho eshopu. Ze zkušenosti víme, že report obsahuje mnoho originálních podnětů, které naši klienti oceňují.

Jen důvěryhodné e‑shopy mají v zahraničí šanci uspět

Zpracování kvalitní důvěryhodnostní analýzy je komplexním a náročným procesem. Její zpracování vyžaduje pečlivý výběr rodilého mluvčího, který spadá do cílové skupiny e‑shopu a orientuje se v nabízených produktech. Jen tak se ve výsledném reportu dobereme k doporučením, která pro e‑shop budou relevantní a přínosná.

Investice do analýzy důvěryhodnosti e‑shopu je nízká a velmi rychle se vám vrátí v podobě vyšších konverzních poměrů návštěvník / objednávka.

Specialisté v NK Expand se na důvěryhodnostní analýzy cizojazyčných e‑shopů dlouhodobě specializují. Kontaktujte nás pro bližší informace.

Analýzu důvěryhodnosti pro vás zajistíme při expanzi e‑shopu do těchto zemí

KOMU UŽ JSME PŘI EXPANZI DO ZAHRANIČÍ POMOHLI

Případové studie

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Zavolejte nám

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Napište nám e‑mail

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí