Zákaznická podpora v němčině
Při expanzi do Německa nebo Rakouska se zákaznické podpoře poskytované rodilými mluvčími německého jazyka nevyhnete. Obyvatelé Německa a Rakouska sice často angličtinu ovládají, oba národy však preferují komunikaci v němčině. A očekávají přitom Hochdeutsch (spisovnou němčinu) na úrovni rodilého mluvčího. Bez zákaznické podpory v němčině se zkrátka váš e‑shop neobejde.
Místní dojem vašeho e-shopu zajistí zákaznická linka poskytovaná rodilými Němci, která bude pro místní zákazníky dostupná na německém nebo rakouském telefonním čísle. Zákazníci díky tomu získají možnost komunikovat přímo ve svém rodném jazyce a e-shop na ně bude působit, jako by jej provozovala přímo firma se sídlem v Německu nebo Rakousku.
V případě Rakouska je vhodné uvažovat i o tzv. toll-free (bezplatném) čísle. Rakušané jsou spořivý národ a volání na bezplatná telefonní čísla preferují.
Zákaznická podpora NK Expand pro Německo a Rakousko
- e-mailová zákaznická podpora v němčině (dotazy z e-mailu, poznámky u objednávek)
- komunikace na sociálních sítích v němčině (komentáře pod příspěvky na sociálních sítích, zprávy obdržené přes Messenger aj.)
- telefonická zákaznická linka v němčině (dotazy k charakteru prodávaných výrobků, způsobu doručení a provedení platby, procesu vrácení zboží aj.)
- live chat komunikace v němčině
Cena zákaznické podpory v němčině
Zákaznická podpora v němčině nemusí pro e-shop znamenat žádnou velkou zátěž a lze ji pořídit už za několik málo tisíc korun měsíčně. Vždy záleží na rozsahu podpory. Bude vám stačit pouze písemná podpora nebo budete chtít i telefonní zákaznickou linku? Požadujete reakční dobu do 2 hodin nebo vám stačí do druhého dne? Více informací najdete v našem ceníku.
Výhody zákaznické podpory NK Expand v němčině
- váš e-shop získá funkční zákaznickou podporu provozovanou rodilými mluvčími němčiny
- získáte konkurenční výhodu oproti e-shopům bez zákaznické podpory v němčině a e-shopům se zákaznickou podporou v angličtině, kterou většina Němců a Rakušanů nechce při online nákupování používat
- dozvíte se, co vaši zákazníci v Německu nebo Rakousku chtějí, po čem touží
- zvýšíte si konverzní poměr návštěva e-shopu/objednávka
- získáte nové zákazníky v Německu nebo Rakousku
Přečtěte si případovou studii I na náročném německém trhu může český e-shop uspět. Najdete tam bližší popis toho, jak jsme pomohli českému e-shopu expandovat na německý trh. Vše začalo lokalizací e-shopu do němčiny a poté došlo na pomoc s vytvořením všeobecných obchodních podmínek, Impressum a dalších dokumentů vyžadovaných německou legislativou. Obdobně jsme pomohli i dalšímu českému e-shopu s bytovou kosmetikou Aria Pura (www.aromapunkt.de).